يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۲:۱۳
کد خبر: ۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
عرفانپور:
شاعر کتاب" از آخرمجلس شهدا را چیدند" گفت: اگر این شعر تاثیری داشته است بی شک وشبهه ایی اثرمظلومیت 14 شهید حادثه حسینیه رهپویان وصال بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، میلاد عرفانپور در آیین رونمایی از کتاب " از آخرمجلس شهدا را چیدند"، بیان داشت: مجموعه اشعار ایم کتاب در رابطه با حادثه بمبگذاری حسینیه شهدای رهپویان وصال در شیراز و تمامی کسانی است که از کیان این سرزمین وشهدا دفاع کردند. 

تاثیر این شعر بدلیل مظلومیت شهدا بوده است

عرفانپور افزود: رباعی " از آخرمجلس شهدا را چیدند" وچند رباعی دیگر که در این کتاب آمده است که پس از حادثه بمبگذاری و در شرایطی سروده شد که برخی این حادثه را طبیعی پنداشتند و شهادت این شهدا را امری ساده مورد نظر قرار دادند.

تاثیر این شعر بدلیل مظلومیت شهدا بوده است


این شاعر جوان مراسم رونمایی از کتاب خود را بزرگداشتی برای شهدای حسینیه رهپویان وصال دانست و ابراز داشت: این برنامه که به لطف سازمان بسیج هنرمندان فارس رویداده است در واقع پاسداشت و بزرگداشت شهدای حسینیه رهپویان وصال می باشد.

عرفانپور افزود: مسیر شعر انقلاب میراث امام خمینی(ره) و خون شهدایی است که هنوز هم آنها را نمی شناسیم ودست ودلمان می لرزد زمانی که آنها باشند ونامی از ما برده شود.

 

عرفانپور در خطاب به شاعران جوان اظهارداشت: امیدواریم که خون شهدا مسیر شعر انقلاب را تقویت نماید وشاعرانی که در این مسیر گام برداشتند شعر متعهد را بیش از پیش تقویت نمایند.   

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: