کد خبر: ۵۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
حاجی زاده:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه باید مدیریت سالم به شکل صحیح شکل گرفته و تقویت شود تا به راهبرد نظام که سازندگی است، دست یابیم، گفت: فلسفه تحقق و تثبیت نظام اسلامی در واقع بحث سازندگی است.

 ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه باید مدیریت سالم به شکل صحیح شکل گرفته و تقویت شود تا به راهبرد نظام که سازندگی است، دست یابیم، گفت: فلسفه تحقق و تثبیت نظام اسلامی در واقع بحث سازندگی است.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌زاده، ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس امروز، 15 اردیبهشت در همایش هم‌اندیشی تخصصی بسیج سازندگی که در سالن جلسات مجتمع امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، با بیان اینکه هدف نظام اسلامی، تربیت اسلامی است، گفت: تربیت اسلامی همان احیای فطرت توحیدی است و چیزی جز این نیست و بناست که این فطرت انسان احیا شود.
وی افزود: اگر در نظام و جامعه اسلامی این امر محقق نشود دیگر بناست کجا این بحث محقق شود؟ لذا ما باید به دنبال این موضوع باشیم و همه تلاش کنیم تا این تربیت اسلامی که زوایای مختلفی دارد از جنبه‌های مختلف در بعد عبادی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی  در نظر گرفته شود.
حاجی‌زاده با بیان اینکه احیای فطرت توحیدی یعنی ارتقای ابعاد وجودی انسان، گفت: این مسئله انسان را ربوبی می‌سازد و  این نتیجه تربیت اسلامی است  که به یاری خدا در جامعه ما اتفاق خواهد افتاد هرچند اکنون نیز رخ داده است و جوانان متدین، خلاق و خوش ذوق در جامعه اسلامی تربیت شده‌اند و از جهات مختلف جامعه را به سوی کمالات هدایت می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه باید مدیریت سالم به شکل صحیح شکل گرفته و تقویت شود تا به استراتژی نظام جمهوری اسلامی که سازندگی است دست یابیم، گفت: فلسفه تحقق و تثبیت نظام اسلامی در واقع بحث سازندگی است.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه بسیج سازندگی در ابتدای انقلاب خالصانه شروع به کار کرد، گفت: رمز و راز موفقیت این بسیج اخلاص و صداقت بود و راهبرد نظام جمهوری اسلامی همان بود که جهاد سازندگی شروع کرد و امروز هم که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج سازندگی، شعار همان شعار سازندگی است یعنی باید با تمام وجود تلاش کنیم.
حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی یعنی تولید فکر سالم و جمع‌آوری منابع لازم و از جهات مختلف مدیریت و نظارت سالم بر روی خروجی کار، عنوان کرد: بسیج سازندگی یعنی اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی است.
ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جهادی این بسیج در استان گفت: در بحث اشتغالزایی کارهای بسیار بلندی با همت جهادی انجام شده است که جای قدردانی دارد.

نتهای پیام224-224

نام:
ایمیل:
* نظر: