کد خبر: ۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج با حضور کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه فسا با شکوه خاصی در نمازخانه شهید جاویدی برگزار شد

به گزارش تنویر بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج با حضور کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه فسا با شکوه خاصی در نمازخانه شهید جاویدی  برگزار گردید .

در ابتدای مراسم حجه الاسلام انصاری مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد عقیدتی سیاسی در سال 93 در بخشی از سخنانش گفت : عقیدتی سیاسی در سپاه به قول مقام معظم رهبری از موهبتهای الهی بود که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای نیروهای مسلح بنا نهاده شد .

در ادامه سخنران همایش حجه الاسلام راهوار مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا ضمن برشمردن نکات بازر شخصیت شهید مطهری در این خصوص مطالبی ایراد نمود و اظهار داشت : شهید بزرگوار مطهری از استوانه های اصلی فکری نظام اسلامی ما بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای تربیت این عزیز تلاشهای وافری نمودند.

اندیشه های این بزرگوار و کتابهای ایشان راهگشای مسائل و مشکلات جوان امروز ما در بعد عقیده ودین است که بسیار موثر می باشد .

وی در ادامه نیز در خصوص میاحث یمن نکاتی ایراد نمود.

در پایان نیز به مدیران برتر عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه با اهداء هدایا تجلیل بعمل آمد .


پایان خبر 55330/.

نام:
ایمیل:
* نظر: