کد خبر: ۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
مسولان شهرستان پاسارگاد با حضور در منزل بسیجی شهید مصیب جوکار شهید سازندگی شهرستان پاسارگاد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.
به مناسبت هفته بسیج سازندگی جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد با حضور در منزل بسیجی شهید مصیب جوکار شهید سازندگی شهرستان پاسارگاد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

به مناسبت هفته بسیج سازندگی جمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد با حضور در منزل  بسیجی شهید  مصیب جوکار شهید سازندگی شهرستان پاسارگاد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

 شهید مصیب جوکار در سال 1328 در خانواده ای مذهبی و زحمتکش پا به عرصه حیات نهاد . تحصیلاتش را تا پایه ششم ابتدایی ادامه داد و در کنار تحصیل به کار کشاورزی و باغداری نیز پرداخت.وی در سال 1348 به خدمت سربازی فراخوانده شد و مدت دو سال در شیراز مشغول به خدمت بود.آنگاه در تاریخ 05/01/1350 در ایام با شکوه جوانی ازدواج کرد که ثمره این پیوند دو پسر و دو دختر بود.بعد از خدمت سربازی در اداره کشاورزی و عمران روستایی استخدام و در شرکت تعاونی روستایی سعادت شهر مشغول به کار شد.
با شروع جنگ بسیجی وار عزم جبهه نمود و در عملیات کربلای 5 شرکت کرد و مورد اصابت تیر دشمن از ناحیه سر قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای علی آباد به خاک سپرده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: