کد خبر: ۵۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
در راستای ترویج فرهنگ اقتصادمقاومتی؛
با همیاری بسیج سازندگی سپاه سروستان کارگاه آموزشی پرورش ماهی در اداره جهاد کشاورزی شهرستان سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سروستان؛کارگاه آموزشی پرورش ماهی توسط بسیج سازندگی سپاه سروستان در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.
در این کارگاه مهندس ابراهیمی از اداره شیلات استان فارس در مورد انواع ماهی ها؛نحوه نگهداری مناسب,غذای مطلوب ماهی ها و موارد مربوط به این حوزه توضیحاتی بیان کرد.
در ادامه ستوان دوم پاسدار مهدی پورکریم مسوول بسیج سازندگی سپاه سروستان نیز با بیان اینکه این کارگاه در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد برگزار شده گفت:اموزش و نظام اموزشی ما باید متناسب با اقتصاد مقاومتی حرکت کند تا ونوجوانان وجوانان یک کشور را متناسب با نیازهای ضروری  آن برهه تبیین کند.
پور کریم با اشاره به نقش مهم نظام رسانه ای وتبلیغاتی جهت رواج آموزه های اقتصاد مقاومتی بیان داشت:ما به نظام تبلیغاتی هماهنگ و منسجمی احتیاج داریم كه بتواند این آموزه‌ها را از طریق رسانه‌های رسمی و غیر رسمی مختلف، به‌خوبی و در بسته‌بندی‌های مناسب به مردم عرضه كند؛ همان‌گونه كه در دوران دفاع مقدس  دستگاه‌هایی مسئول كاری شبیه این كار بودند و برای آن فكر می‌كردند.
وی افزود: ما باید از ظرفیت همایش‌ها، سخنرانی‌ها، اینترنت، شبكه‌های تلویزیونی و رادیویی و حتی مجالس مذهبی و هیئات برای رسیدن به این مقصود استفاده كنیم



برگزاری کارگاه آموزشی پرورش ماهی
برگزاری کارگاه آموزشی پرورش ماهی
برگزاری کارگاه آموزشی پرورش ماهی
برگزاری کارگاه آموزشی پرورش ماهی
نام:
ایمیل:
* نظر: