جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۲:۱۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و در مورد محصول خود تحقیق کنید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ، جدیدترین الگوریتمی که گوگل برای رتبه بندی سایتها از آن استفاده می کند نام مرغ مگس خوار را به خود گرفته است. استفاده از این عنوان خاصیتی است که  این پرنده برای انتخاب طعمه هایش بکار می برد.
ترجمه پیش رو برای بهره بردن هر چه بیشتر علاقه مندان ارتقای رتبه سایتها ، تهیه شده است در ادامه می تواتید متن اصلی مقاله را نیز دریافت نمایید .
بخش دوم

1.  مخاطب هدف خود را مشخص کنید: آنها چه کسانی هستند؟ چند ساله هستند؟ کجا زندگی می کنند؟ از این محصولات کجا و کی استفاده می کنند؟ و ... . برای دستیابی به این اطلاعات خوب است درمورد محصول و صنعت خود، تحقیقات آماری و جمعیت شناسی انجام دهید. مثلا سایتِ http://campusguides.lib.utah.edu/content.php?pid=79127&sid=649229  را در نظر بگیرید. برای محصول "کفش اسکی"، می توانیم مخاطبان هدف را بصورت زیر مشخص سازیم:

الف. آنها افراد عادی بوده و شامل مردان و زنان می شوند.

ب. رده های سنی مختلفی دارند (هرچند که موارد خاصی نظیر "کفش اسکی کودکان" را نیز شامل می شود) اما گروه های سنی خاصی وجود دارد که این ورزش را در سلطه دارند.

پ. آنها در سرار کشور پراکنده هستند اما اکثریت آنها در منطقه ای هستند که چند ساعتی با منطقه ی اصلی اسکی فاصله دارد.

ت. آنها در مناطقی که مخصوص اسکی ساخته شده اند (مثلاً پارک ها، تفریحگاه ها و غیره) و غالباً کوهستانی هستند اسکی می کنند.

ث. زمان اسکی آنها در فصل های خاصی از سال است و در این میان مواقعی مخصوص این کار در نظر گرفته شده. براساس تحقیقی که برای دستیابی به چنین اطلاعاتی انجام شده، انجمن ملی مناطق اسکی گزارش داده که:

"... بازدیدها در اوایل فصل 2 درصد؛ در طول کریسمس و تعطیلات نیویورک 16 درصد؛ از 7 ژانویه تا 18 فوریه 7 درصد؛ از 19 فوریه تا 24 مارس 14 درصد؛ و از 26 مارچ تا اختتامیه 25 درصد برآورد شده است".

این اطلاعات به من امکان می دهد محتوا و نیز تبلیغاتی درخصوص فصل های محبوب تهیه نمایم.

2.     درمورد محصول خود تحقیق کنید: برای این کار از سایت هایی نظیر ویکی پدیا، وب سایت های رقیب، وب سایت های سازنده، مجله های خوب و غیره که محصول شما را معرفی می کنند استفاده کنید. ببینید این محصولاتی که می خواهید ارائه دهید از چه چیزی ساخته شده اند، چگونه تولید شده اند، چه چیزی را شامل می شوند، چه اصول صنعتی برای تولیدشان به کار رفته و غیره. فروش محصولی نظیر کفش اسکی در سایتتان صرفاً به این معنا نیست که حتماً باید چنین اطلاعاتی را داشته باشید و ارائه دهید ولی اگر بخواهید محتوای منسجم و مناسبی را ارائه دهید این موارد کمک زیادی به شما می کند.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: