يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۹:۵۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
10 پاسخ برتر به پرسشتان را در فیسبوک قرار دهید و با ارسال دعوتنامه برای پیوستن به صفحه ی فیسبوکتان آنها را از این کار خود آگاه سازید و سپس بحث را در آنجا ادامه دهید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ، جدیدترین الگوریتمی که گوگل برای رتبه بندی سایتها از آن استفاده می کند نام مرغ مگس خوار را به خود گرفته است. استفاده از این عنوان خاصیتی است که  این پرنده برای انتخاب طعمه هایش بکار می برد.
ترجمه پیش رو برای بهره بردن هر چه بیشتر علاقه مندان ارتقای رتبه سایتها ، تهیه شده است در ادامه می تواتید متن اصلی مقاله را نیز دریافت نمایید .  
بخش چهارم                           

5.  فضای گفتگو و تبادل نظر ایجاد کنید: محتوا باعث ایجاد محتوا می شود؛ بنابراین اگر سایتتان چنین فضایی داشته باشد، مطالب مربوطه به همراه این مکانیزم تبادل نظر (مثلاً یک انجمن) به سایر افراد امکان مشارکت می دهد. یک انجمن بحث و گفتگو به سایتتان اضافه کنید و سوال های مرتبطی را در آن مطرح کنید. سپس آن را به پست های وبلاگ و سایتتان که حاوی مطالب مشابهی است لینک دهید. سایرین را ترغیب کنید که در این تبادل نظر شرکت کنند. موضوعات داغ و جدید را به بحث گزارید و یا مشاجره ای راه اندازید تا جرقه ی بحث زده شود (در این مورد در مرحله ی شماره ی 8 بیشتر توضیح داده ایم).

6.  "محتوای بحث" را با مطالب توصیفی موجود در سایتتان ادغام کنید و آنها را به مطالب بیشتر لینک دهید: مثلاً من در سایتم (به ویژه در صفحات مربوط به محصول "کفش اسکی")، می توانم این مطالب را یا به عنوان اسنیپت هایی با لینک به صفحه ی محتوا لحاظ کنم یا به صورت لینک هایی با توضیح و یا پرسش اصلی در متن پیوند (هرچند که پاندای گوگل بخاطر قوانین اسم به من سیلی نزند). همچنین می توانم بخش های مختلفی نظیر نکات و ترفندها، Q&A، فرهنگ اصطلاحات، "راهنمای خریداران" و غیره را حاوی مطالب مربوطه هستند ایجاد کنم و به آنها لینک دهم. حتماً به پست های وبلاگتان نیز که بر اساس لیست سوالات، موضوعات، اسامی و غیره تولید کرده اید لینک می دهید.

7.   ترافیک سایت را به این صفحه ها هدایت کنید: به بلاگ ها و انجمن ها بپیوندید و با آنها مشارکت کنید اما توجه داشته باشید که با زیاده روی در تبلیغ و ترویج آن قوانین اسپم را نقض نکنید. اگر بتوانید مطالب خود را از طریق قرار دادن لینک سایت مورد نظر در امضای خود، برند خود به عنوان نام کاربری خود یا لینک های مجاز به مطالب مربوطه ارسال کنید، آنگاه می توانید محتوای ارزشمندی را برای کاربران این بلاگ ها تولید کنید، برای خود و برند خود احترام ایجاد کنید و نفوذ و اختیاراتی را کسب کنید لزومی به ذکر پتانسیل مربوط به لینک ها نیست.

8.   با اجتماع درآمیزید: حتماً گزینه هایی برای به اشتراک گذاشتن مطالب با شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک، توییتر، پینترست و غیره در سایتتان داشته باشید؛ به این ترتیب افراد می توانند محتوا و مطالب مورد بحث را گسترش داده و به دیگران انتقال دهند. محتوای خود را در صفحات اجتماعی خود قرار دهید، در این صورت وقتی مخاطبان، مطالبتان را به اشتراک می گذارند یا به آن پاسخی می دهند می توانید آنان را جذب سایت خود کرده و بازخوردشان را در آنچا پیگیر باشید. اگر آنها عضو Google+ هستند حتماً ذکر کنید نظراتشان را اضافه کنید.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که 10 پاسخ برتر به پرسشتان را در فیسبوک قرار دهید و با ارسال دعوتنامه برای پیوستن به صفحه ی فیسبوکتان آنها را از این کار خود آگاه سازید و سپس بحث را در آنجا ادامه دهید. برای آنها پیام بفرستید و مثلاً بگویید "پاسخ شما دریافت شد و مورد بررسی قرار گرفت، برای مشاهده و پاسخ به آن اینجا را کلیک کنید" یا "کامنت شما در صفحه ی گوگل پلاس ما، +1 گرفت! اینجا را کلیک کنید". پاسخ های بی مورد و نادرست ندهید. شما می توانید مخاطبان را از پاسخ ها آگاه سازید. همچنین می توانید راه کارهای جنجالی بسیار خلاقانه ای را برای پاسخدهی به کار گیرید. مثلاً من می توانم پستی درباره ی اینکه یک اسکی باز حرفه ای چطور در یک رقابت، ضعیف عمل کرد بنویسم و سپس آن را مقابل چشمان طرفداران این اسکی باز قرار دهم و حمایت دو آتشه ی آنها را طوری برانگیزم که به شدت خواهانِ پاسخ و نظر دادن به این پست شوند. آنها همچنین می توانند درمورد آن مطلبی در وبلاگ بنویسند و لینک هایی ایجاد کنند، مثلا "شنیدید جُو (Joe) در SkiBlog، گفته اسکی باز محبوب ما ضعیف عمل کرده؟". همچنین می توانید از کارهای رقابتی و چالش برانگیز برای ایجاد یک محیط جنجالی استفاده کنید. به طرفداران همین اسکی باز (و البته اسکی بازان دیگر) بگویید که برای انتخاب برترین اسکی باز رأی گیری داریم.

مثلاً تحقیق شما درباره ی "سختیِ کفش اسکی" و نیز اسکی بازان برتر، می تواند اطلاعاتی برای تهیه ی یک مقاله ی فوق العاده درباره ی اینکه "10 اسکی باز برتر دنیا چه حسی در رابطه با انعطاف پذیری کفش اسکی دارند" به شما دهد. شما می توانید از این، به عنوان یک فرصت خوب برای وبلاگ نویسی یا برای افزایش ترافیک از طریق گوگل پلاس یا بلاگ هایی که با آنها در ارتباط هستید استفاده کنید. به علاوه با این کار وقتی صفحه ی شما در یکی از موتورهای جستجو نمایه (ایندکس) شود، اگر کسی اسکی بازی را که از آن نام برده اید جستجو کند و یا بخواهد درباره ی انعطاف پذیری کفش اسکی مطلبی بیابد سایت شما ظاهر می گردد و درنتیجه ترافیک آن افزایش می یابد.

وادار کردن مخاطبان به صحبت درباره ی خودشان یا احساسشان کار سختی نیست و شما می توانید با بسیاری از افراد خیلی راحت از طریق ایمیل یا وبلاگ خودشان مصاحبه کنید. "سلام آقا یا خانم Skimeister محترم، من طرفدار سرسخت اسکی هستم و مدت زیادی است اسکی بازی می کنم؛ در حال حاضر می خواهم یک مصاحبه ی واقعی برای وبلاگم با کسانی که فکر می کنم جزء بهترین اسکی بازان هستند داشته باشم و باعث افتخار من است که نظرتان را درمورد سوالم بدانم. انعطاف پذیری کفش اسکی و اینکه سختی کفش ها چطور بر عملکرد اسکی باز اثر می گذارد، دغدغه ی بسیاری از اسکی بازان است. می توانم بپرسم شما چه حسی در این باره دارید و چه توصیه ای برای اسکی بازان حرفه ای و یا تازه کار دارید؟ با تشکر و آرزوی موفقیت برای رویدادهای آتی شما در XYZ". قسمت آخر یک حس خاص و متقابلی را ایجاد می کند که باعث می شود طرق مقابل پاسختان را بدهد. همچنین می توانید اطلاعاتی از این دست را با تحقیق درباره ی این افراد یا از طریق وبسایتشان بدست آورید. اگر هیچ "رویدادی" وجود نداشته باشد می توانید بخاطر پاداش یا بردی که اخیراً داشته اند یا اگر به تازگی ازدواج کرده اند و یا هر رویدادی که پشت سر گذاشته اند به آنها تبریک بگویید..

متن مقاله اصلی به زبان انگلیسی را دریافت نمایید/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: