شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۲:۵۵
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۵۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
فرمانده سپاه ارسنجان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان گفت: برنامه های اوقات فراغت سپاه ارسنجان در قالب طرح جوانه های صالحین در دو مرحله تا پایان تابستان اجرایی می شود که اولویت با برنامه های اعتقادی و علمی است.

سرهنگ پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارسنجان عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار تنویر ارسنجان اظهارکرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، دانش آموزان و جوانان با عنوان "جوانه های صالحین” برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه که تمامی طرح های سنوات گذشته از جمله طرح نشاط و تعالی، هجرت ۳ و . . . را نیز در بر می گیرد، برای اعضای حلقه های صالحین (تا ۲۱ سال) برگزار می شود که تقویت بسیج محلات و مساجد را در پی خواهد داشت.

طرح جوانه های صالحین در ارسنجان اجرا می شود

سرهنگ زارع نژاد افزود: در این راستا تاکنون کمیسیون های مختلف در سه سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده و مسئولان حوزه های مختلف فرهنگی- اجتماعی، نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی، صالحین و عملیات سپاه در آن عضویت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح جوانه های صالحین در دو مرحله زمانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تا پایان شهریور ماه برگزار می شود که شامل برنامه های آموزشی (درسی، علمی، فرهنگی)، اردویی، آموزش کار با اسلحه، ورزشی و. . . است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارسنجان تاکید کرد: اولویت برنامه ها با مسائل اعتقادی، علمی و فرهنگی و پس از آن آموزش سلاح و ورزش است.

نام:
ایمیل:
* نظر: