کد خبر: ۶۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
توسط بسیج سازندگی ناحیه مرودشت صورت گرفت؛
حبیبی مسئول بسیج سازندگی مرودشت گفت: باید جلساتی با ادارات و ارگانهایی از قبیل فرمانداری، بخشداری، شورای شهر، شهرداری، دانشگاههای شهرستان و ... جهت پیگیری مشکلات حوزه بسیج سازندگی تشکیل شود
به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس؛ کارگاه آموزشی، توجیهی و ترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین بسیج سازندگی حوزه های مقاومت سپاه ناحیه مرودشت در مجموعه فرهنگی تفریحی فدک برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مرودشت در این کارگاه آموزشی به توجیه و تبیین برنامه های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی هر حوزه پرداخت.

غلامرضا حبیبی با اشاره به اردوهای جهادی سالهای گذشته گفت: در سالهای گذشته این اردوها مختص بسیج دانشجویی بوده اما از 3 سال قبل به حوزه های دیگر نیز ابلاغ شده است و همه حوزه ها یک تیم جهادی دارند.

حبیبی همچنین در خصوص تعامل دستگاهها و نهادهای شهرستان با تیم های جهادی بیان داشت: باید جلساتی با ادارات و ارگانهایی از قبیل فرمانداری، بخشداری، شورای شهر، شهرداری، دانشگاههای شهرستان و ... تشکیل شود و هماهنگی های لازم جهت تامین مصالح صورت می گیرد.

وی افزود : طرح همگام با کشاورز یکی از طرح های این عرصه می باشد که هدف از آن برگزاری کلاسهای آموزشی برای کشاورزان با توجه به محصولات و نیاز کشاورزی آن منطقه می باشد.که مربیان این طرح در یک دوره سه روزه در مرکز استان جهت برگزاری کلاسهای همگام با کشاورز آموزشهای لازم را می بینند.
 کارگاه آموزشی افزایش موالید برای خانواده ها و اردوی یک روزه صالحین از دیگر برنامه هایی بود که حبیبی درباره آنها به بحث و بررسی پرداخت.

گفتنیست پس از پایان کارگاه مسئولین بسیج سازندگی حوزه ها در جلسه ای که با حضور فرمانده سپاه ناحیه و فرمانده حوزه ها برگزار شد شرکت نمودند.




 




نام:
ایمیل:
* نظر: