کد خبر: ۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
فرمانده سپاه استهبان:
آمریکا سعی دارد بوسیله دامن زدن به اختلافات بین شیعه و سنی،ملل مسلمان را به جان هم بیندازد
به گزارش تنویر استهبان سرهنگ محمدعلی شیبانی با توجه به حوادث منطقه گفت:آمریکا از نفوذ و گسترش اسلام در جهان احساس خطر کرده است و بهترین راه برای جلوگیری از این گسترش را تفرقه بین مسلمانان دانسته است.
وی بیان داشت:چند سالی است که آمریکا  دارد به شدت از اختلافات بین شیعه و سنی سوء استفاده می کند  و ملل مسلمان را به جان هم انداخته که لازم است مسلمانان هوشیارتر عمل کنند و جلو این نقشه شوم آمریکا را بگیرند.
وی بیان داشت:در این بین اسرائیل احساس خطر بزرگتری می کند زیرا می داند اگر روزی بین مسلمین،وحدت واقعی ایجاد شود آن وقت است که آتشفشان خشم و خروش مسلمانان بر روی اسرائیل باریدن خواهد گرفت و مذاب این خشم،اسرائیل را محو خواهد کرد و دیگر نامی از اسرائیل در دنیا باقی نخوهد ماند.
وی اضافه کرد:بنابراین اسرائیل از این اختلافات به خوبی دارد سوء استفاده می کند و حمایت های مالی و تسلیحاتی زیادی را بخصوص از عربستان انجام می دهد،زیرا هزینه کردن در عربستان را  امنیت خود می داند.
وی در پایان گفت:امروز عربستان خط مقدم آمریکا و اسرائیل شده است.آنها با جنگ نیابتی،خود با خیال راحت در خانه نشسته اند و مسلمانان را آواره کرده اند و این نیاز به وحدت بین مسلمین نیاز دارد. 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: