کد خبر: ۶۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
فرمانده سپاه استهبان:
امروز متاسفانه عده ای که نان انقلاب را خورده اند و تعدادشان هم البته اندک است،به فرمایشات حضرت امام(ره)عمل نمی کنند،سخنان امام راحل را تحریف می کنند و برای توجیه کارشان سنگ با امام بودن را به سینه می زنند

فرمانده سپاه استهبان گفت:در زمان انقلاب اسلامی،جوانان این مرز و بوم به ندای"هل من ناصر" امام خمینی(ره) لبیک گفتند و هر جا که امام عزیز می فرمود حاضر می شدند و در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند و دشمن را ذلیلانه یا کشتند یا از این مرز و بوم خارج کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی عزیزمان،توسط دشمن تصاحب گردد.

سرهنگ محمدعلی شیبانی بیان داشت:فرزندان امام خمینی(ره) با اهداء خون خود،انقلاب اسلامی را بیمه کردند و اجازه ندادند خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود و رمز موفقیتشان ولایت پذیری و وحدت بود.

وی اضافه کرد:ای سربازان ولایت،امروز هم روزی است که باید با هم یکدل و یک زبان باشیم،زیرا امروز دشمن،برای براندازی انقلاب عزیز اسلامی ما،شمشیر را از رو بسته،پس ما باید مانند شهدا در مقابل آنها بایستیم و ما تا زنده‌ایماجازه نخواهیم داد ماجرای کوفه در کشور اسلامی ما تکرار شود.

وی بیان داشت: البته با وجود و برکت شهدا و بیداری شما سربازان ولایت،قضیه کوفه دیگر تکرار نخواهد شد و قضیه اهل کوفه یک تجربه ای خواهد شد برای اینکه که ما از آن استفاده کنیم و پشت ولایت را خالی نکنیم که مبادا علی زمان،خانه نشین شود.

وی با گریزی به جنگ نرم دشمن گفت:امروز همدل و همصدا و با ولایت پذیری محض و لبیک گویان در جبهه جدید جنگ نرم در کنار ولایت با دشمنان خواهیم جنگید.

فرمانده سپاه استهبان گفت:امروز روزی است که دشمن از راه جنگ نرم از طریق همین ماهواره ها،واتس آپ، موبایل هاو سایت ها به جنگ جوانهای ما آمده است و متاسفانه کسانی هم در داخل کشور هستند که دانسته یا ندانسته با دشمن همراه و همصدا شده اند و در این جنگ نرم،آب به آسیاب دشمن می ریزند که این نیاز به بصیرت و بصیرت بخشی دارد.

فرمانده سپاه استهبان گفت: امروز ما در گذر یک پیچ خطرناک تاریخی قرار داریم و امتحان الهی هم در راس آن می باشد و ما بار دیگر با یک یا حسین جانانه و با شعار هیهات من الذله،بار دیگر اجازه نخواهیم داد که هر کسی هر کاری که دلش خواست در این مملکت اسلامی انجام دهد.

سرهنگ شیبانی گفت: دشمنان از همین حالا دارند برای انتخابات ما برنامه ریزی می کنند و می خواهند اختلاف افکنی کنند و مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند،آنها می خواهند جای پای از دست رفته خودرادر زمان محمدرضا شاه پهلوی که کارشان جاسوسی و فتنه انگیزی و ضربه به اسلام بود را بدست آورند،متاسفانه عده ای هم در داخل کشور که نان انقلاب را خورده اند دارند به آنهاچراغ سبز نشان می دهند.

وی ادامه داد:امروز متاسفانه عده ای که نان انقلاب را خورده اند و تعدادشان هم البته اندک است،به فرمایشات حضرت اما م(ره)عمل نمی کنند،سخنان امام راحل را تحریف می کنند و برای توجیه کارشان سنگ با امام بودن را به سینه می زنند.

وی گفت:امروز ما وظیفه حفظ انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردها ی آن را بر عهده داریم و اجازه نمی دهیم کسی بر خلاف خواسته های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مسیر انقلابی امام (ره) و نائب امام زمان،ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) حرکت کند.

وی خطاب به بعضی از افراد داخلی گفت:دوستان اجیر شده دشمنان مواظب باشندامروزآمریکا،دلش به حال مسلمانان و ما نسوخته،بلکه هدفش اختلاف افکنی بین مسلمانان است و کشتار مسلمانان و کودکان و زنان را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت:امروزامریکادر حال ایجاد یک اسلام ساختگی، به نام اسلام امریکایی است که می خواهند با آن اسلام آمریکایی،خواسته ها و اهداف خود را دنبال کنند

وی در خصوص حمایت آمریکای مستکبر از اسرائیل غاصب گفت:آمریکا درحال تقویت اسرائیل غاصب است که حضرت امام (ره )از آن به عنوان یک غده سرطانی نام برده است.

وی در خصوص حمایت آمریکا از داعش گفت:داعش که حربه آمریکا برای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است،تحت حمایت مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است و این گروه دارند با پرچم اسلام و به اسم مسلمان،مسلمانان را می کشند وآمریکا هم در حال بهره برداری ازاین صحنه های کشتاراست واین رابه عنوان یکی از اصول مسلمانان به جهانیان معرفی می کنند و می گویند این هست دین اسلام که دین خشن و تروریستی است.

سرهنگ شیبانی گفت:بنابراین حربه های دشمن متنوع است و تمام شدنی نیست و اما ماهرگزاجازه نخواهیم دادآمریکا یک بار دیگر همانند دوران ماقبل انقلاب، جای پایی دراین کشور پیدا کند چراکه این خاک جای پای مقدس شهدااست.

وی در پایان گفت:دشمنان بدانند،امروز ما با گوش به فرمان بودن فرمایشات مقام معظم رهبری و آن پیر سفر کرده امام راحل(ره) و وصیت نامه های شهدا تاآخرایستاده ایم و تاآخرین قطرات خونمان از این انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: