کد خبر: ۶۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
گزارش تفصیلی و تصویری:
خدمت رسانی به مناطق محروم ارسنجان توسط اردوهای جهادی این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس: مجتبی نعمت اللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان در حاشیه برگزاری این اردوها اظهار داشت: دانشجویان بسیجی شهرستان ارسنجان با هدف سازندگی، محرومیت زدایی و خود سازی و با شعار "می سازیم تا ساخته شویم " در اردوهای جهادی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی دانشجویی شهید سید حمید حسینی در روستای کمال آباد شهرستان ارسنجان مستقر شد افزود: عرصه های فعالیت این گروه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان  از تکمیل منزل فرد بی بضاعت در روستای کمال آباد توسط دانشجویان بسیجی خبر داد و تصریح کرد: در عرصه آموزشی کلاس های مختلفی شامل آموزش احکام، روخانی قرآن، کامپیوتر، بصیرت افزایی، مباحث سیاسی و ... برگزار شد.

نعمت اللهی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در روستای کمال آباددر عرصه فرهنگی چاپ متون ارزشمند و انتشار آن، پخش فیلم و تمرین سرود را انجام دادند اضافه کرد: در بخش بهداشت برنامه ویزیت رایگان توسط یک تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و یک کارشناس بهداشت و مامایی نیز انجام شد.

وی بیان داشت: با توجه به مطالبه گری دانشجویان و اهالی روستا، از رئیس محترم جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان ارسنجان برای پیگیری و رفع مشکلات دعوت شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان با بیان اینکه گروه جهادی شهید علی حسین یارمحمدی در روستای سرخ آباد شهرستان ارسنجان مستقر شد ادامه داد: عرصه های فعالیت این عزیزان عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی است که در عرضه عمرانی احداث سقف آبدارخانه مسجد، لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی گلزار شهدا و نمای سرویس بهداشتی مسجد روستا را شاهد هستیم.

نعمت اللهی با بیان اینکه در عرصه آموزشی کلاس های آموزش احکام، روخانی قرآن، کامپیوتر،  قالیبافی و گلدوزی و .. برگزار شد اضافه کرد: در عرصه فرهنگی  پخش فیلم و انتشار سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری  را انجام دادند.

 وی تصریح کرد: در بخش بهداشت برنامه ویزیت رایگان با یک تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و یک کارشناس بهداشت و مامایی در روستا برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: