آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبرداد:
مومنی گفت: راه اندازی حوضچه های پرورش ماهی از اولویت واگذاری تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی است ودر همین راستا برای ایجاد حوضچه پرورش ماهی تا سقف 300میلیون ریال تسهیلات پرداخت می کنیم
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه برای حمایت از ایجاد واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی دوهدف عمده داریم، گفت: تقویت روحیه کار و تلاش در میان کسانی که جویای شغل هستند و اینکه صرفاً نباید به شغل‌های اداری و دولتی متکی بود از جمله اهداف ما در اجرای این پروژه‌هاست.

قاسم مومنی گفت: این پروژه‌های فرصتی است تا علاوه بر رونق تولید در جامعه به وسیله ایجاد واحدهای تولیدی آن هم با بهره‌مندی از تسهیلات، راه درآمدی برای اقشار مختلف مردم باشد.

مؤمنی عنوان کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادها و دستگاه‌های دولتی در مقوله اقتصاد مقاومتی وظایفی دارند، سپاه نیز از طرح‌های تولیدی نهایت حمایت لازم را دارد تا از این طریق با اتکا بر ظرفیت‌های درونی در جهت فضای کسب و کار و رونق تولید خدمتی به جامعه انجام داده باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه راه‌اندازی حوضچه‌های پرورش ماهی از اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: در همین راستا برای ایجاد حوضچه پرورش ماهی تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
وی اظهار کرد: در منطقه دشت ارژن سه واحد تولید حوضچه ماهی در مجاورت چاه‌های کشاورزی با تسهیلات 100 میلیون ریال راه‌اندازی شده است که در این حوضچه‌ها 5000 قطعه بچه ماهی رها شده است و در هر واحد تولیدی در فضای 100 الی 200 متر مربع است.

مؤمنی عنوان کرد: با توجه به بحران آب در سطح کشور، کمی آب و خشکسالی در سطح منطقه، راه‌اندازی واحدهای حوضچه ماهی در مجاورت زمین‌های کشاورزی اقدام بسیار مؤثری است.

وی همچنین راه‌اندازی و پرورش دام و مرغ برای تولید مواد گوشتی تا سقف 30 میلیون ریال به واحدهای پرورش بوقلمون و مرغداری و حوضچه ماهی را از اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) دانست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار کرد: برای ایجاد واحدهای گلخانه خیار درختی و گل‌های زینتی، پرورش قارچ، کندوهای عسل، حوضچه‌های ماهی، پرورش بلدرچین، مرغ محلی، کشت زعفران در قالب تسهیلات حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مؤمنی با بیان اینکه نظارت لازم بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که در دستور کار داریم تا تسهیلات صرفاً درعرصه‌های تولید هزینه شود، گفت: متقاضیان راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: