کد خبر: ۶۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مسئول بسیج سازندگی :
مسئول بسیج سازندگی استان فارس از انجام طرح‌های اشتغالزای اقتصاد مقاومتی در کنار بقعه امامزاده آقا سید میرعبدالله شهرستان کازرون خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، عبدالحمید اسماعیلی ، با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در امامزاده میرعبدالله کازرون اظهار داشت: در این امامزاده خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امّ ابیهای کازرون با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به اجرای طرح‌هایی از جمله فرش‌بافی، قالیچه‌بافی،گلیم‌بافی، بافندگی، خیاطی و سایر طرح‌های اقتصاد مقاومتی مشغول شده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه اجرای این طرح‌های اقتصاد مقاومتی علاوه بر ایجاد اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر، سبب شناسایی استعدادها و آموزش افراد برای ایجاد اشتغال خانگی شده است افزود: ترویج طرح‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از این طرح‌های از دیگر دستاوردهای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در امازاده عبدالله بوده است.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با گلایه از برخی نهادها به علت عدم همکاری در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: درخواست فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از مسئولان شهرستان کازرون حمایت و همکاری برای ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مسئولان بسیج سازندگی استان فارس در سال جدید به همراه فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس بازدید هفتگی از اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی در نقاط مختلف استان فارس را در برنامه قرار داده تا مشکلات موجود رفع و طرح‌ها به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی بیان کرد: امسال وضعیت استقبال مردم از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزایش یافته و بسیج سازندگی نیز با همکاری دستگاه‌های متولی آماده ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها است.

224-224

نام:
ایمیل:
* نظر: