جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۰:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری هفته بسیج:
سرهنگ شادمند گفت: سی و ششمین سالگرد هفته بسیج، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و رزمی در سطح شهرستان جهرم، برگزار می شود.
به گزارش تنویر جهرم، سرهنگ شادمند، فرمانده سپاه جهرم، در نشست خبری، به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته مبارک بسیج، از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه، توسط بسیجیان پایگاهها ، حوزه ها و اقشار مختلف، در جهرم، خبر داد.

بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می گردد

سرهنگ شادمند با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت چهارمین شهید مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام، شهید ایمان خزاعی نژاد، بیان داشت:  هفته بسیج سال جاری" با شعار " بسیج دست قدرت خدا" و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و استکبار جهانی، در عرصه های مختلف فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و غیره به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می گردد

وی با تأکید بر اهمیت فوق العاده هفته بسیج  و مقارن شدن آن با ایام ماه صفر و نزدیکی به اربعین حسینی، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال، از 29 آبانماه با حضور گسترده بسیجیان در مصلاهای نمازجمعه شهرستان و تشکیل میقات صالحین، شروع و 5 آذرماه با برنامه گلباران قبور مطهر شهداء و تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر به پایان می رسد.

سرهنگ شادمند ضمن تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم، در مقابله با توطئه ها و نفوذ دشمنان نظام وانقلاب، از برگزاری نشستهای بصیرتی و نهضت روشنگری بسیج در سطح دانشگاهها، مدارس و پایگاههای مقاومت خبر داد.

وی، از دیگر برنامه های این هفته را، برگزاری یادواره های شهداء به ویژه یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام، برپائی کارگاههای مشاوره دینی و سخنرانی بین الصلاتین در مصلاهای نمازجمعه شهرستان، فعالیت در فضای مجازی و ایجاد موجهای وبلاگی، برپائی نمایشگاههای متنوع با موضوعات علمی، اقتصادی، فرهنگی و جبهه و جنگ، برشمرد.

سرهنگ شادمند با بیان این مطلب که هفته بسیج حاصل و چکیده ی عملکرد یک ساله این نهاد مقدس است عنوان داشت: رژه بسیجیان سلحشور که نشان از اقتدار و صلابت و ایستادگی و مطیع امر رهبری بودن ایشان است در روز چهارشنبه 4 آذرماه در جهرم و سایر بخشهای شهرستان، با شکوه هر چه بیشتری برگزار خواهد شد.

بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می گردد

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اهمیت حرکت جهادی و اقتصاد مقاومتی در رشد و شکوفائی اقتصاد خرد و کلان جامعه، از افتتاح طرحهای اقتصادی همچون قالیبافی، پرورش دام و طیور، تولید قارچ و غیره خبر داد.

سرهنگ شادمند با تأکید بر اهمیت وجود و استفاده ی معنوی از بقاع متبرکه و برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی بسیجان در جهرم، در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان را، نشانه برکت معنوی بر این برنامه ها و رونق آن دانست.

وی با اشاره به برگزاری همایشهای سه ساله حسینی در جهرم و سایر بخشهای شهرستان، توسط جامعه بسیج زنان، از حضور و فعالیت چشمگیر خواهران بسیجی، در برنامه های هفته بسیج، با الگو گیری از حضرت زینب(س)، خبر داد.

سرهنگ شادمند، قرائت ادعیه و برگزاری اختتامیه جشنواره شعر استانی بسیج با عنوان "رازستان"، رژه موتور سواران بسیجی، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان را، از دیگر برنامه های این هفته، برشمرد.
 


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: