دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

در پنجمین روز از گرامیداشت هفته بسیج گرد همایی هیئت عاشقاق ولایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 7 برگزار گردید .

در این همایش که جمعی از مربیان وسرگروه های صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز شرکت داشتند، پاسدار دکتر آرش علاءالدینی فرمانده  این ناحیه، ضمن تبریک هفته بسیج و تسیلت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران  با وفای آن حضرت،با مهم  دانستن تقارن این ایام بیان داشت : حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (ع) که بعد از تبلیغات دستگاه فاسد بنی امیه و شخص یزید پلید ، پرچم بصیرت قیام عاشور را به دوش گرفتند و پیام قیام عاشورا را چنان با صلابت بیان فرمودند که کید یزیدیان برای همیشه باطل شد و بصیرت حاصل از آن در تاریخ ماند و معیاری شد که تمام حرکت های آزادی بخش باید خودشان را با سنجه ی عاشورا محک بزنند. پیام رسانی و بصیرت بخشی زینب کبری (س) اینقدر مهم هست.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد :وظیفه ی شما مربیان وسرگروه های صالحین در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی به مانند حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (ع) هست، شما نیز به مانند آنها وظیفه ی بصیرت بخشی و هدایت بسیجیان را به سمت آرمان های عالی انقلاب اسلامی به عهده دارید .

نام:
ایمیل:
* نظر: