کد خبر: ۷۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
فرمانده سپاه استهبان در جمع بسیجیان:
عربستان تبدیل به صادر کننده تروریسم شده است

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان سرهنگ پاسدار محمد علی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه استهبان ضمن محکومیت اعدام مظلومانه شیخ نمر به دست کوردلان آل سعود استهبان گفت:دولت آل سعود بی گناهی را اعدام کرد که دست به سلاحی نبرده بود و فقط جرم او دفاع از حقوق حقه شیعیان در این کشور بود.

وی بیان داشت:یکسال از پادشاهی ملک سلمان گذشت و در طول این یکسال وی جنایات بزرگی را مرتکب شده است .وی نمی داند که هیچ حکومتی نتوانسته است با خون به حیات خون ادامه دهد و باید بداند که با این جنایات،دارد پایه های حکومت خود را فرو می ریزد.

شیبانی گفت:این پادشاه بی عقل ماههاست که بر سر مردم مظلوم و بی دفاع یمن بمب می ریزد و غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان را می کشد اما صدای سازمان ملل بیرون نمی آید و کسی به این وحشی گری ها اعتراض نمی کند اما اگر چند نفر در پاریس کشته شوند در جهان بلوا برپا می کنند البته ما نمی گوییم که نباید از مردم پاریس دفاع کرد بلکه می گوییم که مگر خون آنها رنگی تر از خون مسلمانان است که در برابر حوادث یمن و امثالهم خفه خون گرفته اند.

وی بیان داشت:امروزه عربستان و در راس آنها وهابی ها تبدیل به کانون و صادر کننده تروریسم شده اند.عربستان دارد از داعش در عراق و سوریه حمایت می کند، مدارسی را راه اندازی کرده که تبلیغ تروریست و وهابیت می کنند که این کار آنها صدای رسانه های غربی را نیز درآورده است، اما حاضر نیستند دست از حماقت خود بردارند.

وی در پایان گفت:انشالله خون مردم بی گناه یمن و شیخ نمر دامان این پلیدها را خواهد گرفت و پایه های حکومت آنان را فرو خواهند ریخت.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: