کد خبر: ۷۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
خانم شاه نساء راستی ساکن استان فارس شهرستان خنج توانسته است با حداقل امکانات و کمبود فضا در زمینه دامداری و دامپروری کارافرینی کرده و کسب درآمد کند.

به گزارش بسیج سازندگی فارس،خانم شاه نساء راستی ساکن استان فارس شهرستان خنج توانسته است با حداقل امکانات و کمبود فضا در زمینه دامداری و دامپروری کارافرینی کرده و کسب درآمد کند.

دامداری و دامپروری  از جمله عرصه هایی است که از یک سو با سلامت مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و از سوی دیگر به دلیل سهم ویژه محصولات  دامی در سبد غذایی خانوار،بستر مناسبی برای کارآفرینی است.

خانم راستی درباره نحوه ی ورودش به عرصه دامداری می گوید:بیش از ورود به عرصه دامداری به صورت جدی به همراه همسرشان در زمینه نانوایی  مشغول به کار بوده و کسب درآمد می کردند اما با ورشکسته شدن همسرشان وارد زمینه دامداری و دامپروری شده اند و کسب روزی می کنند.

خانم راستی افزود:من با کمک همسر و دخترم و با حداقل امکانات و محدودیت فضا شروع به کار کردم و با کمک بسیج سازندگی و دریافت 20 میلیون تومان وام هم اکنون دارای 25 راس گوسفند و 2 راس گاو و تعداد زیادی مرغ بوده و علاوه بر آن به طور غیرمستقیم نیز برای 3 نفر دیگر اشتغال زایی کرده ام.

راستی گفت:سالانه حدود 10 میلیون تومان سود خالص داشته و از سویی دیگر فعالیت در این عرصه سبب همدلی و افزایش امید به زندگی در خانواده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: