شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۸:۲۴
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۷۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد

به گزارش تنویر : به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و مسئولین شهرستان ارسنجان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از بسیجیان اقشار و پایگاههای بسیج مساجد و محلات ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشتند ، سرود حماسه بهمن توسط گروه سرود بسیج هنرمندان ارسنجان اجرا شد. در ادامه ،سرهنگ پاسدار عبد العظیم زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن گرامی داشت و تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی به بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی اشاره نمود.

وی گفت : «این آرامش و استقلال امروز ما مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم که همواره ادامه دهنده راه آنان و مطیع امر ولایت باشیم »

 سرهنگ زارع نژاد وظیفه شناسی ، بصیرت و اطاعت پذیری از ولایت را باعث پیروزی مردم در تمام زمینه ها در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت : « دشمن در تمام این سی و چند سال پس از انقلاب از تمام حربه ها برای مقابله با این انقلاب استفاده کرده است ، حربه های نظامی ، ترور ، تهاجم فرهنگی و تحریم ، تحریمی که بیشتر باعث پیشرفت کشور ما شد . و باعث شد که ما در تمام زمینه ها ی علمی و فرهنگی و نظامی مستقل از کشور های جهان شویم .»


اجرای صبحگاه مشترک


اجرای صبحگاه مشترک


اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک

اجرای صبحگاه مشترک
نام:
ایمیل:
* نظر: