کد خبر: ۷۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم در گفتگو با تنویر:
سرورزاده تأکید نمود: تمامی شغل‌های ایجادی در طرح اقتصاد مقاومتی بسیج، با هدف بوجود آمدن شغل پایدار و کم کردن بیکاری در جامعه و همچنین تسهیل در امر ازدواج و مهاجرت معکوس (از شهر به روستا) انجام شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم در گفتگو با تنویر گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه‌ی نبرد و دفاع از میهن پیشتاز بوده‌اند از زمانی که مقام معظم رهبری(دام ظله) دستور جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نمودند و بخصوص از سه سال گذشته فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات به بسیجیان در زمینه ایجاد شغل‌ها و فعالیت‌های تأیید شده از طرف سازمان بسیج که شامل شغل‌های تولیدی در زمینه رزق و روزی مردم می‌باشد آغاز گردید.
 سرورزاده با بیان ایجاد  نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج در این مدت، که مورد بازدید و تأیید مسئولین زیادی از جمله سردار نقدی  مسئول سازمان بسیج کشور و سردار غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس، قرار گرفته از بازاریابی ومکانی برای عرضه محصولات و دستاوردها به عنوان مهمترین دغدغه بسیجیان مولد فعالیتهای اقتصادی صحبت نمود .
وی افزود: امسال نیز با توکل به خداوند و تلاش‌های بسیجیان همیشه در سنگر و پابه رکاب ولایت، گوش به منویات مقام معظم رهبری داده‌و در زمینه تقویت عرصه‌های اقتصاد مقاومتی پا گذاشته‌و با توجه به  استقبال خوب و تعامل  با ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌ها، توانسته‌ایم بودجه‌ای بالغ بر یک  میلیارد  و هفتصد میلیون تومان جذب و به 138 نفر تسهیلات پرداخت  و به صورت  مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال نمائیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم با اشاره به عرصه‌های فعالیتی و شغل‌های ایجادی  تصریح کرد: سپاه و بسیج جهرم در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، شتر مرغ، گیاهان دارویی، مرغ، کبک، بلدرچین، گلخانه، قارچ، کاشت زعفران و صنایع تبدیلی شامل: تولید شوریجات، ترشیجات، شیرینی پزی، عصاره‌گیری و بسته بندی مواد غذایی و ... ایجاد اشتغال نموده ایم.
سرورزاده افزود: با توجه به تلاشهای مداوم، توانستیه‌ایم نمایشگاهی با حمایت فرمانده سپاه، فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان جهرم و همکاری تمامی ادارات، در بازارچه امام رضا(ع) شامل 50 غرفه ایجاد نماییم که بخشی از غرفه‌ها مربوط به توانمندی‌ها و اختراعات و دستاوردها می‌باشد و غالب غرفه‌ها محصولات تولیدی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی جهت عرضه به همشهریان با تخفیف ویژه در معرض فروش قرار داده‌اند.
سرورزاده تأکید نمود: تمامی شغل‌های ایجادی با هدف بوجود آمدن شغل پایدار و کم کردن بیکاری در جامعه و همچنین تسهیل در امر ازدواج و مهاجرت معکوس (از شهر به روستا) انجام شده و با برنامه ریزیی که انجام داده‌ایم، تسهیلات ابلاغی بسیج سازندگی شهرستان را بین تمامی حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت براساس استعداد نیرویی و نیاز منطقه‌ای و توانایی تقسیم و براساس آن اقدام به تشکیل پرونده و معرفی به بانک نموده ایم.
وی با بیان استقبال خوب مردم از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی واقع در بازارچه‌ی امام رضا(ع) بیان داشت: جهت ایجاد انگیزه بیشتر در بین غرفه داران مقرر گردید هر فرد که بیشترین فروش و بهترین بازاریابی یا اینکه بتواند کالای تولیدی خود را خوب بین مردم ارائه کند، هدیه‌ای مناسب دریافت نماید.
سرورزاده گفت: این نمایشگاه مورد بازدید تعداد زیادی از جمله مسئولین استانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قرار گرفته که پس از بازدید از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و اختراعاتی که توسط بسیجیان انجام شده و کشور را در پیشبرد اهداف منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند، مقرر گردید این طرح‌ها در کمیسیون فرصت‌های سرمایه گذاری استانداری جهت حمایت مطرح شود.
وی با ارزیابی خوب از فرصت ایجاد شده جهت بسیجیان برای عرضه‌ی محصولات تولیدی خود، عنوان داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین فرمانده سپاه و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مقرر گردید که هرروز از ساعت 10صبح الی 12 کمیسیونی با حضور ادارات ذیربط با عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه جهت حل مشکلات افراد فعال در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل گردد.
وی در پایان افزود: اداراتی که در اجای این نمایشگاه همکاریهای لازم را داشتند عبارتند از: اداره جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، فنی و حرفه‌ای، صنعت و معدن، اداره کار و رفاه اجتماعی، نماینده فرماندار و .....













نام:
ایمیل:
* نظر: