شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۵:۳۲
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۷۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
حجت الاسلام ابراهیم احمدی امام جمعه شهرستان ارسنجان
وقتی این رزمایش به نام رزمایش فاطمیون نام گذاری می شود این یک پیام دارد و ما باید آن پیام را خوب دریافت کنیم »

به گزارش تنویر: رزمایش بزرگ فاطمیون به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان و با حضور گردانهای بیت المقدس به مدت دو روز دراردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.

ابتدای این رزمایش که با اجرای صبحگاه مشترک توسط بسیجیان برگزار شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، امام جمعه به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان از گردان های بیت المقدس سان دیدند.

سرهنگ پاسدار عبد العظیم زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و خوش آمد گویی گفت:« امروزدشمن از حضور نیروی مردمی بسیج درهمه صحنه ها هراس دارد. امروز دشمن می خواهد کاری کند که دست بسیج را ازانقلاب  کوتا  کند اما نمی داند این انقلاب به دست همین بسیجان و نیرو های بسیج مردمی به پیروزی رسیده وامروز بعد از سی و هفت سال این انقلاب پایدار تر و در عرصه  های مختلف ، به همت بسیجیان به پیشرفتهای عظیمی دست پیدا کرده است . امروز دشمن از پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف هراس دارد . و اگر نبود این روحیه بسیج و جهادی این پیشرفتها تحقق پیدا نمی کرد.»

سرهنگ زارع نژاد پیشرفت در عرصه موشکی و تجهیزات نظامی که دشمن از آن هراس دارد را یکی از موفقیتها دانست و

 گفت :« ما درابتدای دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات نظامی حرفی برای گفتن نداشتیم . اما امروز حرف اول را در خاور میانه و حتی در دنیا نیز حرف برای گفتن داریم.»

وی این پیشرفت های بزرگ هسته ای و نظامی و غیره را ثمره تحریم ها و مرهون زحمات دانشمندان بسیجی دانست که با داشتن روحیه بسیجی و جهادی  در زمان تحریم مایوس نشده و با پشتکار و تلاش قله های بزرگ را فتح کردند.»

در ادامه حجت الاسلام ابراهیم احمدی امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهراء «س» یکی از ویژگی های ارزشمند و مهم حضرت زهراء را حمایت از ولایت دانست.و گفت :«وقتی این رزمایش به نام رزمایش فاطمیون نام گذاری می شود این یک پیام دارد و ما باید آن پیام را خوب دریافت کنیم »

حجت الاسلام احمدی اقتدار امروز را مرهون بسیج مردمی  دانست و گفت : « اگر نبود بسیج و اگر نبود حضور بسیج مردمی در عرصه های مختلف ، این انقلاب در همان اوایل پیروزی از هم پاشیده می شد. »

وی نقش بسیج مردمی در انقلاب و در دوران دفاع مقدس را یکی از موثر ترین و مهمترین حضور های بسیج مردمی دانست و گفت :« از دوران دفاع مقدس تا کنون نیزهر جا که دشمن خواسته  کاری انجام دهد و یا شیطنتی داشته باشد با حضور شما بسیجیان در صحنه این توطئه های دشمن حنثی شده . و اینجاست که نقش بسیج و بسیج مردمی نمایان می شود.و به خاطر همین است که امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است . و دشمن نمیخواهد بسیج و بسیجی وجود داشته باشد.»

احمدی با اشاره به اینکه اگر دشمن می توانست انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد درنگ نمی کرد گفت :« امروز با حضور نیروهای نظامی مقتدر و حضور در صحنه ملت ما و بسیجیان ما دشمن یک در صد هم احتمال نمی دهد بتواند کاری از پیش ببرد و می داند که اگر بیاید کاری از پیش نخواهد برد و شکست سنگینی خواهد خورد.»

امام جمعه شهرستان ارسنجان نیرو های بسیج مردمی را نقش آفرین خواند و گفت : « همانطور که در عراق و سوریه و دیگر کشورهایی که از بسیج مردمی استفاده می کنند می بینیم که اگر نبودند این نیروهای بسیج در کنارارتش معلوم نبود که امروز وضعیت این کشورها چه می شد.»

وی در پایان حضور نیروهای بسیج در صحنه های مختلف را باعث مصونیت کشور در قبال توطئه های دشمن دانست و

 گفت : « بسیج باید مخلص ، فداکار ، ایثار گر و برای خدمت در هرعرصه ای داوطلب باشد.» 

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است 
   

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است 

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است


امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است

امروز بسیج خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است
نام:
ایمیل:
* نظر: