کد خبر: ۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
اردوی جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای چهارطاق و بیمی سفلی
رييس بسيج سازندگي استان فارس از برگزاري اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه صنعتي شيراز در روستاهاي چهارطاق و بيمي سفلي از توابع شهرستان نورآباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي فارس، عبدالحميد اسماعيلي با اعلام اين خبر افزود: ناحيه بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شيراز با همكاري بسيج سازندگي ، اقدام به برگزاري اردوي جهادي با رويكرد خدمت رساني به مناطق محروم به مدت 7 روز نمود.
وي گفت: 40 نفر از دانشجويان بسيجي با حضور در روستاهاي چهارطاق و بيمي سفلي از توابع نورآباد نسبت به ارائه خدمات عمراني، آموزشي و فرهنگي اقدام نمودند.
رييس بسيج سازندگي با اشاره به ارائه فعاليت هاي عمراني از جمله رنگ آميزي دو دبيرستان و يك دبستان 6 كلاسه و ايزوگام سقف مدارس و ساخت حمام و سرويس بهداشتي در اين روستا ها تصريح كرد 20 خانوار در اين روستا زندگي مي كنند كه شغل اصلي آنها دام پروري و كشاورزي است كه البته كار كشاورزي به دليل كوهستاني بودن اين مناطق زياد رونق ندارد همچنين سطح بهداشت در اين روستا ها پايين بوده و مردم اين روستا ها از نبود آب نيز رنج مي برند.
وي افزود: يكي ديگر از فعاليت هاي صورت گرفته در اردوي جهادي فعاليت هاي فرهنگي و اجراي مسابقات در بين كودكان و نوجوانان بود كه باعث ايجاد شور و شوق در بين آنها شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: