کد خبر: ۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
فرمانده منطقه دوم ندسا:
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نیرو آماده است 20 واحد مسکونی و یک باب مسجد در مناطق زلزله‌زده بوشهر احداث کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه مستقر در بندرعباس) ؛   دریادار دوم پاسدار علی رزمجو که به نمایندگی از نیروی دریایی سپاه پیگیر مسائل زلزله‌زدگان منطقه دشتی استان بوشهر است، اظهار داشت: از زمان وقوع زمین لرزه در منطقه دشتی استان بوشهر، روند امدادرسانی و کمک رسانی نیروی دریایی سپاه به زلزله‌زدگان بدون توقف ادامه داشته است.

وی ادامه داد: افزون بر اعزام چندین دستگاه آمبولانس، اقلام بهداشتی و درمانی، کامیون و ماشین آلات خاکبرداری و آواربرداری از لحظه وقوع حادثه زلزله در منطقه تاکنون، منطقه دوم دریایی سپاه اقدام به استقرار نانوایی سیار به همراه اکیپ نانوا در منطقه کرده و روزانه بیش از پنج هزار قرص نان برای مصرف روزانه زلزله‌زدگان پخت و تحویل می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: اعزام تانکرهای آب تصفیه شده 12 هزار لیتری، ارسال صدها بطری آب معدنی، اعزام و استقرار سردخانه سیار در مناطق زلزله‌زده، ارسال صندوق‌های یخی بزرگ (بریج تانک) برای بهره برداری اهالی مناطق زلزله‌زده از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

دریادار دوم رزمجو همچنین از ارسال محموله غذایی شامل 300 تخته پتو، تأمین یک‌هزار و 300 جیره غذایی روزانه، 700 وعده غذای گرم و بیش از ده‌ها کارتن قوطی کنسرو از انواع مختلف، برای کمک رسانی به اهالی زلزله زده روستاهای شنبه، سنا و طسوج خبر داد.

وی اضافه کرد: واحد ایثارگران و دیگر رده‌های این نیرو نیز محموله ای شامل مواد غذایی، مواد شوینده، پوشاک و برنج برای کمک به زلزله‌زدگان منطقه دشتی استان بوشهر ارسال کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به گستردگی عملیات امدادرسانی این نیرو به مناطق زلزله‌زده متذکر شد: در جریان امداد رسانی و سرکشی از مناطق زلزله‌زده، دو نفر از نیروهای منطقه دوم دریایی سپاه از جمله مسئول روابط عمومی منطقه و یکی از پاسداران نمونه منطقه دچار سانحه رانندگی شده و به شدت مجروح که کار درمانی آن‌ها در یکی از مراکز درمانی بوشهر در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر: