کد خبر: ۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
اجتماع بزرگ منتظران ظهور در فسا
اجتماع بزرگ منتظران ظهور در فسا برگزار شد


به گزارش تنویر،عاشقان اهل بیت در فسا در خجسته مولود امام عصر (عج) به یمن این روز بابرکت با در دست گرفتن گل های سفید، فضای این اجتماع را معطر کردند.
پوسترهای مزین به تصویر مقام معظم رهبری با بیت" وقتی امام عاشقان غایب است - اطاعت از خامنه ای واجب است" که در دست کودکان و نوجوانان این اجتماع بود، آیین را مزین نموده و نوای مولودی خوانی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) عطر معنویت را در فضا پراکنده کرده بود.
غریو شادی منتظران مهدی موعود (عج) با ذکر 'لبیک یامهدی' و 'یاحجه بن الحسن عسکری' شور این اجتماع را دوچندان نموده و اشک شوق را بر دیدگان دلدادگان اهل بیت (ع) و مشتاقان برقراری عدل و قسط الهی را جاری کرده بود.
در ابتدای آیین پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری برتر شهرستان آقای مبلاد عظیمی، قرائت شد که خیل منتظران ظهور را با خود همراه کرد.
 سخنرانانی حجة الاسلام والمسلمين شيخ ابراهيم بهاری (ازتهران) ، شعرخوانی شاعر فسایی دکتر محمد مهدی سیّار  
و مولودی خوانی مداح انقلابی مدافع حریم ولایت دکتر میثم مطیعی (ازتهران) از دیگر برنامه های این اجتماع مهدوی بود.
 
کانون و پایگاه مقاومت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)خیابان فلسطین ، هیئت روضه العباس، مسجد حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شهرک پرواز، هیئت حضرت باقرالعلوم، مسجدامام محمدباقرعلیه السلام ، هیئت علمدارکربلا ، حسینیه شهیدان اشرافی ، هیئت حضرت اباالفضل علیه السلام ، فاز پنچ شهرک الزهرا ،  هیئت فرهنگی مذهبی شهدای گمنام (مصلی) ، هیئت و پایگاه مقاومت شهدای مسجدبیت الله و هیئت محفل الشهداء گلزار مطهرشهدا-گلستان دوم از برگزار کنندگان این برنامه معنوی بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: