جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۳۴
کد خبر: ۸۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی
برنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی توسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازدر تاریخ 03/03/95به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر انجام شد.

طی برنامه ای در تاریخ 03/03/95به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،ستوانیکم پاسدار مسعود احمدی مسئول  معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز به همراه سرگرد پاسدار مهدی جمالیزاده ، از تعدادی از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی این ناحیه بازدید به عمل آمد.

در این برنامه  از مزرعه کاشت نهال گیاهان دارویی(به لیمو )پرورش گاو گوشتی  و پرورش مرغ بومی واقع  در شرق شیراز بازدید  و از  روند فعالیت ها و پیشرفت کار در این عرصه ها  و  زحمات  بسیجیان در راه تولید  و خودکفایی  ،تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است در این بازدید،ستوانیکم پاسدار احمدی ،با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی  ، محیط و مکان مناسب فعالیت این عرصه ها ،پیشنهاد اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی را در این منطقه مطرح نمود که مورد استقبال فعالان اقتصادی قرار گرفت.

برنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی در شرق شیرازبرنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی در شرق شیرازبرنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی در شرق شیرازبرنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی در شرق شیرازبرنامه بازدید از عرصه های فعال اقتصاد مقاومتی در شرق شیراز

 

نام:
ایمیل:
* نظر: