کد خبر: ۸۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
اعتراض دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان فسا به درج مطلبی از عطاالله مهاجرانی در سایت سرو فسا؛
چرا یک ضد انقلاب را بهتر از یک عضو مجلس خبرگان می دانید؟/ با این اقدامات و مطالبتان بی انصافی را از حد گذرانده اید?
به گزارش تنویر ،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فسایی متن یادداشت این فعال اجتماعی و دانشجویی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی:
»من از بعضی از بخش های دولتی گله دارم و چند بار گفته ام ،معتقدم کم کاری می شود .در محیط کار فرهنگ ما به عنوان اسلام ،خیلی کم کاری شده است ...آقای مهاجرانی ظاهرا در این جلسه نیستند ،خودشان را راحت کردند .فرق نمی کند باشند یا نباشند...الان نمایش هایی مرتب در سالن های وابسته به وزرات ارشاد نمایش داده می شود ،بعضی ها صدر صد ضد دین است .اگر در کنار این همه ،چند نمونه تئاتر و فیلم اسلامی می ساختند که این مبلغ اسلام است من اعتراض نمی کردم .من از وزرات ارشاد راضی نیستم.»1378/09/24

عطاءالله مهاجرانی ،نماینده مجلس ،در زمان نخست وزیری موسوی معاون مجلس نخست وزیر و در دولت اصلاحات به عنوان وزیر ارشاد شناخته شده است که در همان وزرات ارشاد استیضاح و برکنار شد.
گوشه ای از انحطاط فکری و عملی عطاءالله مهاجرانی:
1-هنوز اولین سالگرد ارتحال امام خمینی فرا نرسیده بود که عطاءالله مهاجرانی که معاون پارلمانی رئیس جمهور وقت نیز بود ،در مقاله ای با عنوان «مذاکره مستقیم » ایستادگی در برابر کاخ سفید را شعار گرایی خوانده و خواستار پایان آن می شود.
2-مهاجرانی در مصاحبه ای می گوید«بالاخره ما در انقلاب اسلامی وقتی دیگران تخریب می شدند گاهی سکوت می کردیم .چهره هایی مانند مهندس بازرگان که در آن زمان آن گونه دچار تخریب شدند .
بزرگان باید جلوی این تخریب را می گرفتند که نگرفتند!.مرجعی مانند آقای شریعتمداری را تخریب کردند! آقای منتظری را به خاطر یک سخنرانی به 5سال خانه نشینی محکوم کردند ودرب خانه شان را برروی وی جوش دادند .
3-در دوران تصدی مهاجرانی بر وزرات ارشاد علاوه بر پیشبرد اهداف ضد ملی در صحنه سیاسی ،توهین به اسلام و رواج بی بند باری و ابتذال نیز در دستور کار قرار گرفته بود .به گونه ای که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ،کتاب هایی با کاریکاتور مستهجن از امام (ره) پخش شد.علاوه براین کتاب هایی در دفاع از سلمان رشدی در این نمایشگاه به فروش رفت.
4-مهاجرانی که توسط رئیس دولت اصلاحات مقلب به لقب زینت الوزرایی شده بود ،بعد از بر کناری از وزرات ارشاد به مرکز گفت و گوی تمدن ها رفت ،اما چندی نگذشت که رسوایی هتک حیثیت از دو زن موجب خروجش از کشور شد.
علاوه بر این موارد ذکر شده میتوان به حضور مهاجرانی در انجمن صهیونیستی انستیتو واشنگتن و حضور در محافل ضد انقلاب و ظاهر شدن در مرکز گفت و گو های ادیان شاه صعودی در وین و... اشاره کرد.
علی هذا جای سوال و انتقاد از سایت اصلاح طلب سرو فسا می باشد که چرا از مطالب (که کپی از سایت معلوم الحال دیگری است) این ضد انقلاب در سایت خود در رد صحبت های آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه مشهد استفاده کرده است.یعنی یک ضد انقلاب بهتر از یکی از نمایندگان مجلس خبرگان می داند.
آقای محترم شما با این اقدامات و مطالبتان بی انصافی را از حد گذرانده اید.
به سردبیر این سایت توصیه میشود دست از بیراهه رفتن ها بردارد و از هر حربه ای جهت تخریب نیرو های حزب اللهی استفاده نکند.
ان شاءالله که بتوانیم عاقبت  به خیر و همیشه در مسیر انقلاب بمانیم.


دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان فسا

نام:
ایمیل:
* نظر: