کد خبر: ۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
برگزاری اولین جلسه فرماندهان واحد پیشگام خواهر در فسا:
اولین جلسه فرماندهان واحد پیشگام خواهر در فسا با حضور این عزیزان برگزار شد.
به گزارش تنویر ، اولین جلسه فرماندهان واحد پیشگام خواهر شهرستان فسا، پس از طی مراحل انتخاب، در حوزه بقیه الله(عج)برگزارگردید.

در این جلسه سعید زمانی مسئول بسیج دانش آموزی فسا ضمن تبریک انتصاب دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد مدرسه خود، دلیل انتخاب آنان را پس از طی مراحل شناسایی، برگزاری جلسه با مدیران مدارس و مصاحبه،شایستگی علمی، اخلاقی، مدیریتی آنان عنوان نمود.

زمانی افزود: ما به دانش‌آموزان اعتماد داریم و راهبرد اساسی‌مان دانش‌آموز محوری است و برهمین اساس مسئولیت بسیج 34واحد پیشگام خواهر وبرادر در فسابه دانش‌آموزان سپرده شده است .

مسئول بسیج دانش آموزی فسا در ادامه گفت: مهمترین قشری که در دوران دفاع مقدس و انقلاب، حضور گسترده داشت، دانش‌آموزان بودند و بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل انقلابی و قانونی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سعید زمانی با بیان اینکه میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیم، بنابر این میبایست این باور که "هر یک از ما در سنگر خود یک محافظ خوب برای انقلاب هستیم" را ترویج کنیم، و باید با کارگروهی وتشکیلاتی، ظرفیت‌ها مشخص شود تا در جهت محقق ساختن منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

در پایان این جلسه فرماندهان واحد پیشگام خواهر بسیج دانش آموزی شهرستان فسا در اولين روز فرماندهی باحضور در گلزار شهدا با شهدای دانش آموز وهشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.
پایان خبر:84887
سعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیمسعیدزمانی : میدان درگیری با دشمن از مدارس نیز شروع می شود و ما در مدرسه هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر: