کد خبر: ۸۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
مسئول بسیج دانش آموزی فسا بیان کرد:
اولین جلسه فرماندهان واحد پیشگام برادر شهرستان پس از طی مراحل انتخاب،در حوزه بقیه الله(عج) برگزارگردید و سعیدزمانی فرمانده بسیج دانش آموزی به ایراد سخن پیرامون نقش مهم فرماندهان واحد و بار سنگین مسئولیت آنها پرداخت.
به گزارش تنویر ،اولین جلسه فرماندهان واحد پیشگام برادر شهرستان  پس از طی مراحل انتخاب،در حوزه بقیه الله(عج) برگزارگردید و سعیدزمانی فرمانده بسیج دانش آموزی به ایراد سخن پیرامون نقش مهم فرماندهان واحد و بار سنگین مسئولیت آنها پرداخت.
زمانی در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تبریک انتخاب دانش اموزان به این سمت به فرماندهان واحد گفت: فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.
مسئول بسیج دانش آموزی به بیان حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) پرداخت و یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند «المومن کیِّس» یعنی مومن زیرک است. و یکی از معانی که از این حدیث قابل برداشت است این است که مومن از همه فرصت ها به نحو احسن استفاده می کند.
درادامه ایشان گفت:این فرصت را قدر بدانید و از لحظه لحظه های این دوران مسئولیت استفاده کنید چرا که دوران مسئولیت در بسیج دانش آموزی میدان آزمون و خطاهاست.
در پایان این جلسه فرماندهان واحد پیشگام برادر بسیج دانش آموزی بقیه الله(عج)شهرستان فسا در اولين روز فرماندهی باحضور در گلزار شهدا با شهدای دانش آموز وهشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.
فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.
پایان خبر:86193
نام:
ایمیل:
* نظر: