کد خبر: ۸۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
سرهنگ علیرضا رحمانی فرمانده سپاه ناحیه فسا در جمع قرارگاه صالحین شهرستان :
جلسه قرارگاه صالحین شهرستان با حضور مدیران تعلیم وتربیت و نیروی انسانی حوزه های مقاومت برگزار شد.
به گزارش تنویر ، جلسه قرارگاه صالحین شهرستان با حضور فرماندهی  ، مسئول تعلیم وتربیت و نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه فسا با هدف تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران تعلیم وتربیت و نیروی انسانی حوزه های مقاومت برگزار شد.
سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی در ابتدای برنامه با تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی پایوران و بسیجیان عزیز در ارتقاء سطح دینی و معرفتی بسیج اظهار داشت : دراین برهه از زمان آنچه می تواند ما را به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ترسیم نمودندنزدیک کند داشتن روحیه جهادی و انقلابی است که ما را به جامعه اسلامی که سومین مرحله از انقلاب اسلامی است ، سوق می دهد.
وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و ضرورت بازخوانی رهنمودهای معظم له در ماههای اخیر ، داشتن شاخصه های انقلابی گری ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن که توسط رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد را از ضروریات بسیج عنوان کردند و افزود:کسی که روحیه انقلابی دارد ، آرام وقرار ندارد.
فرمانده سپاه ناحیه فسا در پایان با بیان اینکه اولویت ما جذب نیروهای مومن ، انقلابی ، متعهد ومتخصص جهت پیشبرد اهداف بسیج می باشد ، گفت : توصیه من به شما این است که با استفاده از امکانات و برنامه های جذب محور بسیج همچون طرح جوانه های صالحین ( غنی سازی اوقات فراغت ) ضمن شناسایی افراد به جذبشان در بسیج همت گمارید.
این برنامه با اهداء لوح تقدیر از مسئولین تعلیم وتربیت و نیرو انسانی بسیج به پایان رسید.

کسی که روحیه انقلابی دارد ، آرام و قرار ندارد .
کسی که روحیه انقلابی دارد ، آرام و قرار ندارد .
کسی که روحیه انقلابی دارد ، آرام و قرار ندارد .
کسی که روحیه انقلابی دارد ، آرام و قرار ندارد .

پایان خبر:87264
نام:
ایمیل:
* نظر: