جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۲:۲۱
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۸۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
فرمانده سپاه ارسنجان:
بسیج یک نیروی مردمی و خود جوش است و بسیجیان خواهر و برادرما باید بعنوان نیرویی مردمی و با برنامه ریزی دقیق در این گردان ها سازماندهی شده و خود را برای انجام هر ماموریت های محول شده آماده کنند.

به گزارش تنویر ارسنجان جلسه قرارگاه عاشورا با حضور فرماندهان گردانهای بیت المقدس وعاشورا والزهرا (س) وحوزه های مقاومت در محل دفتر فرماندهی ناحیه ارسنجان برگزارشد

در ابتدای این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان بسیج را یک نیروی مردمی و خود جوش تلقی کرد و افزود:بسیجیان خواهر و برادرما باید بعنوان نیرویی مردمی و با برنامه ریزی دقیق در این گردان ها سازماندهی شده و خود را برای انجام هر ماموریت های محول شده آماده کنند.

سرهنگ زارع نژاد ضمن خسته نباشید وتشریح وضیعت امنیتی داخلی وتهدیدات پیش روی نظام در بعد مسائل امنیتی برحفظ آمادگی گردانها وحضور بسیجیان در صحنه تاکید داشتند

همچنین وی در ادامه به نکاتی پیرامون ماموریت های گردان ها اشاره کرد و گفت: گردان های بیت المقدس و کوثر با توجه به ماموریت های ابلاغی در قالب دسته های واکنش سریع وارد صحنه عمل شده و به خوبی بتوانند ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند.

زارع نژاد در ادامه از آموزش نیرو ها خبر داد و تصریح کرد: ناحیه ارسنجان  برای بالا بردن سطح کیفی نیروها از نظر حفظ انسجام برنامه هایی از جمله کوهپیمایی و میدان تیر و برگزاری رزمایش ویژه گردان های بیت المقدس و کوثر به طور مجزا را طبق روال همه ساله در نظر خواهیم گرفت.

در ادامه فرمانده ناحیه ارسنجان گردان بیت المقدس را دژ محکمی در برابر دشمنان خواند و اذعان داشت: گردان بیت المقدس آماده مواجهه با هر تهدید از سوی دشمنان می باشد و دژ محکمی در برابر آنان خواهد بود.

  در پایان فرماندهان گردانهای بیت المقدس وپایگاههای گردان محور آمادگی خود را جهت جانفشانی در راه نظامی جمهوری اسلامی اعلام نمودند
نام:
ایمیل:
* نظر: