کد خبر: ۸۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱
اکران فیلم هنگامه اولین فیلم سینمایی با موضوع مدافعین حرم
به گزارش تنویر ، «هنگامه» اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم در روزهای جمعه ۸ مرداد سانس های ۶ و ۷ عصر و شنبه ۹ مرداد سانس های ۹ و ۱۰ شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا اکران می شود.
این فیلم سینمایی به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

ربعی نژاد دبیر اکران جشنواره عمار ر فسا به خبرنگار ما گفت: مهمانان رسمی این برنامه هم خانواده های معظم شهدای مدافع حرم می باشند.

وی در ادامه اشاره کرد: همه فسایی های عزیز دعوتند و می توانند بعد از مشاهده فیلم با خرید بلیط در ساخت فیلم بعدی که در مورد شهدای مدافع حرم هست، مدرسه سینمایی عمار را یاری کنند.

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است علاقه‌مندان برای اکران فیلم داستانی «هنگامه» می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیب اله زاده) تماس بگیرند.

همچنین با مراجعه به کانال تلگرامی فیلم «هنگامه فسا» به نشانی https://telegram.me/hengamefasa می‌توانید در جریان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم در فسا قرار گیرید.
«هنگامه» اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم در روزهای جمعه ۸ مرداد سانس های ۶ و ۷ عصر و شنبه ۹ مرداد سانس های ۹ و ۱۰ شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا اکران می شود.
پایان خبر:88024
نام:
ایمیل:
* نظر: