يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
توسط معاونت نیروی انسانی-آموزش پایوران سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز برگزار شد
دوره آموزش عرضی پدافند غیر عامل، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز،در تاریخ 14 /95/05با مربیگری سرگرد پاسدار علیرضا برزگر و با حضور پایوران این ناحیه در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

در راستای آموزش های نظامی و به منظور آمادگی های رزمی و دفاعی پایوران و بسیجیان  در سپاه و بسیج،دوره آموزش عرضی پدافند غیر عامل، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز،توسط معاونت نیروی انسانی- آموزش پایوران،در تاریخ95/05/14با مربیگری سرگرد پاسدار علیرضا برزگر و با حضور پایوران در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

 

گفتنی است این دوره، طی چند جلسه در روزهای پنجشنبه،برگزار می شود و طی آن موضوعات و مباحث مختلف دفاع غیر عامل،به پایوران آموزش داده می شود و در پایان،پایوران در آزمون کتبی شرکت نموده و گواهینامه پایان دوره آموزش را دریافت می نمایند.

برگزاری دوره آموزش عرضی پدافند غیر عامل، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبرگزاری دوره آموزش عرضی پدافند غیر عامل، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبرگزاری دوره آموزش عرضی پدافند غیر عامل، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: