کد خبر: ۸۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
حضرت آیت الله خاتمی در فسا:
به گزارش تنویر به نقل از آدینه فسا ، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در دیدار با اعضای هیات نظارت در شهرستان فسا با اشاره به بر ملا شدن فیش های نجومی گفت: این حقوق های نامتعارف که در کشور پیدا شد یک حجمه فرهنگی بود که به نظام وارد شد.
وی با بیان اینکه در استان فارس 13 هزار نفردر هیات نظارت بدون دریافت حقوق در حال خدمت گذاری در انتخابات کشور هستند افزود: این در حالی است که در کشور عده ای با دریافت حقوق های نجومی در حال ضربه زدن به پیکره این نظام هستند که خوشبختانه با پیگیری هایی که از سوی سه قوه صورت گرفته امیدواریم این پیگیری ها نتیجه بخش باشد .
خاتمی با بیان این که قانون اساسی سه وظیفه مهم پاسداری از اسلامیت نظام ،تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان ،ریاست جمهوری،مجلس شورای اسلامی و همه پرسی را برعهده شورای نگهبان قرار داده است بیان کرد: برای برای اجرای این وظایف، با تدبیر مقام معظم رهبری دفاتر نظارت در شهرستان ها شکل گرفت تا افرادی که برای انتخابات نام نویسی می کنند رصد کنند و واقیعت ها را به صورت کامل گزارش کنند.
وی ادامه داد: کار افراد در این دفاتر یک نوع قضاوت مستند است.
خاتمی خاطر نشان کرد: این دفاتر باید برای تایید و یا رد صلاحیت افراد دقت کنند که گزارش منصفانه انجام دهند و مصالح نظام را بر عواطف فردی ترجیح دهند و امر قانون را رعایت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به فعالیت دفتر نظارت شهرستان فسا تصریح کرد: چنین دفاتری در شهرستان ها باید با نشست های فصلی و برنامه ریزی در رشد سیاسی و دینی اعضای خود گام بردارند.
جلسه بصیرت افزایی اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان فسا
جلسه بصیرت افزایی اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان فسا
جلسه بصیرت افزایی اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان فسا
جلسه بصیرت افزایی اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان فسا
پایان خبر:88977
نام:
ایمیل:
* نظر: