کد خبر: ۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
حوزه شهید فهمیده شیبکوه :
امام جمعه موقت شیبکوه حاج آقا قنبری در خطبه دوم نمازجمعه 5/6/95 ؛حسین فهمیده ها ،آیا یادتان رفته ؟ حسین فهمیده ها اینها که عکسشان در مدارس وجود دارد رفتند از حیثیت این کشور دفاع کردند از اسلام وانقلاب دفاع کردند.
به گزارش تنویر ،

امام جمعه موقت شیبکوه حاج آقا قنبری در خطبه دوم نمازجمعه 5/6/95 در خصوص لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه بیان نمود که :

حقوق بشر چیزی تصویب کرده،حقوق کودک؛ برای حفظ حقوق کودک باید کودکان در امور مسائل نظامی شرکت نداشته باشند بعضی از دولتی ها این را لایحه کردند به مجلس دادند که در صحن علنی مجلس مطرح شود که بچه های دانش آموزی در بسیج دانش آموزی شرکت نداشته باشند..

آقای محترم ، دولتمردان ،مجلسیها؛ سازمان حقوق بشر تا حالا چه خدمتی کرده به بشریت تا که این یکی باشد.

شما ببینید این همه جمعیت دریمن محاصره است یک ملت در محاصره است یک ملت زیر چکمه های آ ل سعود وزیر تیر وتوپ وموشک آل سعود کشته می شوند وازبین میروند در سوریه مردم بیگناه و غیر نظامی وکودکان کشته می شوندشما حقوق بشر چکار کردید؟ اما اگر در مملکتمان یک نفر به خاطر جرمی که انجام داده مثل داعش که خیانت کرده ومثل منافقین که در این مملکت سر بریدندوقتل عام کردند دارند از آنها حمایت میکنند آنها بشر نبودند ؟ فقط اینکه لایحه بدهند که دانش آموزها در مسایل نظامی شرکت نکنند بسیج دانش آموزی، ارزشی که در آموزش وپرورش هست از بین ببرند شما دانش آموزانی که به درجه شهادت رسیدند واز این انقلاب حمایت کردند مثل حسین فهمیده ها ،آیا یادتان رفته  ؟ حسین فهمیده ها اینها که عکسشان در مدارس وجود دارد رفتند از حیثیت این کشور دفاع کردند از اسلام وانقلاب دفاع کردند. امروز ما در مملکتی زندگی می کنیم که امنیتش زبانزد همه دنیاست با وجودی که اطرافش دشمنان برنامه ریزی کردند ومسلحانه ایستادند که به هر حال بتوانند رخنه ای پیدا کنند و وارد کشور شوند مگر همین چند وقت پیش در کرمانشاه ندیدید که داعشی را به هلاکت رساندند؟

بسیج دانش آموزی را در آموزش وپرورش حذف کنید؟ لایحه دهید! البته شورای نگهبان مثل کوه ایستاده ونمی گذارد یک لایحه غیر اسلامی ومخالف نظام اسلامی تصویب شود.

ما از مردم میخواهیم که از مجلس بخواهند که نگذارند یک لایحه ننگین در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

بسیج دانش آموزی حذف شدنی نیست

بسیج دانش آموزی حذف شدنی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: