کد خبر: ۹۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای فسا:
رضا علیزاده بیان کرد:کاش همین وزرای محترم در مورد پدیده زشت حقوق های نجومی که بعضا از زیر مجموعه های خود همین وزرا می باشند اظهارنظرهای یارانه ها را می کردند.
به گزارش تنویر ،
رضا علیزاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا احوالات اظهار ونظر دولتی ها را جالب و قابل تامل دانست و بیان کرد:وزیر صنعت می گوید پرداخت یارانه تصمیم غلطی است و نباید پرداخت شود همین طور وزیر نفت در جایی اشاره کرده است جمع کردن پول یارانه ها ،عذاب الیم است و وزیر اقتصاد آقای طیب نیا گفته است یارانه نقدی برای دولت مصیبت عظما است.
وی در ادامه اظهار داشت:این اظهار و نظرهای تامل برانگیز از سوی 3 تن از وزرای دولت محترم در همین شهریور ماه بیان شده است.یارانه ای که وقتی از خانواده ای در روستایی (که توان کار کردن ندارند) سوال می شود راه درآمد شما از کجاست ،می گویند یارانه!!!وقتی به زندگی خانواده ی دیگری که از نظر مالی وضعیت ضعیفی دارند نگاه کنی می بینی که چه برنامه ریزی هایی روی یارانه دریافتی خود کرده اند!!!با این شرایط که گفته شد که فقط قسمتی از زندگی مردم می باشد،وزرای محترم درباره ی یارانه ها می فرمایند ،تصمیم غلط ،عذاب الیم ،مصیبت عظما .
علیزاده در ادامه اذغان داشت:کاش همین وزرای محترم در مورد پدیده زشت حقوق های نجومی که بعضا از زیر مجموعه های خود همین وزرا می باشند چنین اظهار نظر می کردند و یا عکس العملی نشان می دادند.حقوق های نجومی که اگر ساده از کنارش بگذریم اعتماد مردم به نظام کم می شود حقوق هایی که با یک حساب ساده می توان فهمید که  با همین مبالغ در آمد ماهیانه تعداد زیادی از همین خانواده هایی که اشاره شد را تامین کرد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا عنوان نمود:به عقیده بنده مصیبت عظما این است که دولت هنوز درباره ی حقوق های نجومی شفاف سازی نکرده است و حرکتی در راستای مبارزه با چنین پدیده ای انجام نداده است و به هر بهانه ای و خبر سازی  قصد دوری افکار عمومی از این ماجرا را دارند و همچنین تصمیم غلط،گذاشتن چنین افرادی بر کرسی مدیریت که بتوانند بیت المال را غارت کنند وعذاب الیم زمانی است پول های بیت المال باز نگردد.
وی در پایان به قسمتی از نامه 42 نهج البلاغه اشاره نمود:برخورد قاطع با خیانتکار:
"پس از خدا بترس و اموال آنان را بازگردان ،واگر چنین نکنی و خدا مرا فرصت دهد تا بر تو دست یابم،تو را کیفر خواهم کرد،که نزد خدا عذر خواه من باشد،وبا شمشیری تو را می زنم که به هر کس زدم وارد دوزخ گردید .سوگند به خدا! اگر حسن و حسین چنان می کردند که تو انجام دادی ،از من روی خوش نمی دیدند و به آرزو نمی رسیدند تا آن که حق را از آنان باز پس ستانم ،و باطلی را که به ستم پدید آمده نابود سازم.
به پروردگار جهانیان سوگند! اگر آنچه که تو از اموال مسلمانان به ناحق بردی، بر من حلال بود،خشنود نبودم که آن را میراث بازماندگانم قرار دهم، پس دست نگهدار و اندیشه نما ،فکر کن که به  پایان زندگی رسیده ای ،ودر زیر خاک ها پنهان شده ،و اعمال تو را بر تووعرضه داشتند ،آنجا که ستمکار با حسرت فریاد می زند ،وتباه کننده عمر و فرصت ها ، آرزوی بازگشت دارد اما«راه فرار و چاره مسدود است»
نام:
ایمیل:
* نظر: