يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۲:۳۰
کد خبر: ۹۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز:"معرفت و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)و تمسک به ولایت آنها واطاعت از مکتب امامت و ولایت،وظیفه دینی و انقلابی همه ی ما می باشد".
جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در تاریخ 95/07/25با حضورسرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز و اعضای ستاد این قرارگاه در محل اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک برگزار گردید.

جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در تاریخ 95/07/25با حضورسرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز و اعضای ستاد این قرارگاه در محل اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت گردید و سپس سرهنگ پاسدار خسروانی ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)با بیان سخنانی از ائمه طاهرین (علیهم السلام)در خصوص وظایف دینی شیعیان،مطالبی را بیان نمود.

وی در بخشی از سخنانش گفت: "معرفت و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)و تمسک به ولایت آنها و اطاعت از مکتب  امامت و ولایت،وظیفه دینی و انقلابی همه ی ما می باشد". و ما از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم که به  همه ی ما توفیق عنایت فرماید که از محبان و شیعیان راستین آن بزرگواران باشیم.

سرهنگ خسروانی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برنامه  های رزمایش بسیج گفت: ان شاء الله با حول و قوه الهی، این رزمایش در تاریخ13و95/08/14روز پنجشنبه و جمعه با فراخوانی و سازماندهی بسیجیان این ناحیه متشکل از پنج گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر(س)با حضور مسئولین و خانواده های شهدا و با اجرای برنامه های آموزشی،تاکتیکی،عملیاتی و فرهنگی- تبلیغی در محل اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک برگزارخواهد شد.

سرهنگ پاسدارخسروانی افزود: با توجه به اینکه روز اول این رزمایش همزمان با روز گرامیداشت 13آبان ماه روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی می باشد،ابتدا بسیجیان در برنامه راهپیمایی و تجمع بزرگ روز13آبان در سطح شهر شیرازحضورمی یابند و سپس در برنامه رزمایش بسیج شرکت خواهند داشت.

در ادامه جلسه سروان پاسدار حسین مباشری مسئول معاونت عملیات این ناحیه،مصوبات جلسه قبل را جهت بررسی و پیگیری یادآور شد  و سپس مسئولین کمیته های رزمایش و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شرح وظایف خود و اقدامات  اولیه انجام شده  در خصوص رزمایش را گزارش نمودند.

برگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونکبرگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونکبرگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونکبرگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک

برگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک
برگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونکبرگزاری جلسه ستاد قرارگاه امام هادی(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در اردوگاه قدس واقع در شرق شیرازمنطقه عمومی بابونک

نام:
ایمیل:
* نظر: