کد خبر: ۹۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
رضا علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فسا:
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فسا گفت: چند وقتی است در شهر عده ای اندک که انگشت شمار هستند قصد دارند با هر حربه ای سران فتنه را تطهیر کنند که لازم است از همین تربیون اعلام شود فتنه خط قرمز ماست مواظب حرکت و رفتار خود باشید.
به گزارش تنویر ، رضا علیزاده مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فسا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: دانشجویان انقلابی امروز با اقتدا به الگوهای ارزشمندی چون شهید فرخزاد سلحشور و شهید جلیل شرفی عزم را جزم کرده و به میدان آمده اند تا موضوعات اساسی را دقیق و صادقانه برای ولی نعمتان خود و صاحبان اصلی انقلاب از نگاه دانشجویان تبیین نمایند.


علیزاده در ادامه بیان کرد: برخی توسعه کشور و انقلابی بودن را قابل جمع نمی دانند و برخی حواشی خانواده و توقعات اطرافیان آنان را زمین گیر کرده است،برخی هیبت دشمن را غول آسا می بینند و نهیب آن را در تصمیمات لحاظ می کنند و برخی دیگر در صدد هستند به غرب بفهمانند که استاندارد های حیات سیاسی - اجتماعی شما را پذیرا هستیم و احترام می گذاریم.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا بیان کرد:آنان رضایت غرب را شرط توسعه کشور می دانند و برای راضی کردن طرف مقابل به بهانه های مختلف در مقابل اهداف و آرمان های انقلابی سکوت می کنند و یا می ایستند و بریدگان از انقلاب آن گاه که در قدرت قرار می گیرند تلاش می کنند شاخک های غرب را تحریک نکنند بنابراین به محافظه کاری روی می آورند و طوری مشی می نمایند که معلوم نیست تفاوتشان با مدیران فلان کشور اروپایی چیست؟ همین شکاف بین وابستگان انقلاب اسلامی است که غرب با محوریت آمریکا مجراهای نفوذ و یارگیری را مستعد دانسته ودر شکاف بین مسئولین کشور می دمد و خود را به یک جریان نزدیک و از دیگری دور می داند و دوگانه انقلاب و معیشت را با هدف عمیق تر کردن شکاف بین بریدگان و پویندگان انقلاب اسلامی پر رنگ می نماید.



علیزاده در ادامه اظهار داشت: مگر قرار نبود در روز اول اجرای توافق برجام تمامی تحریم ها فورا لغو شود؟ پس چرا بعد از یکسال از اجرایی شدن برجام مجلس نمایندگان آمریکا همین چند روز پیش طرح تمدید قانون تحریم های ایران را تصویب می کند ؟ نمونه ی دیگر این که هنوز چند روزی از تصویب قطعنامه حقوق بشری بر علیه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل نگذشته است،مگر این چنین نبود که بعد از توافق برجام باید هم سانترفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم ولی
متاسفانه مشاهده می شود که بعد از اجرا شدن برجام نه سانترفیوژها می چرخد و نه چرخ زندگی مردم،مگر قرار نبود که برجام سکویی برای جهش اقتصادی جوانان باشد ؟ پس این آمار 3 میلیون و337 هزار نفر بیکار چیست؟ تا آنجا که گفته شد برجام قرار بود گشایش های فراوانی در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی ،بیمه ای و غیره داشته باشد اما آن چه الان مشاهده می شود از گشایش های برجام چیزی جز هیچ نیست.



وی فساد را چه در این دولت و چه در دولت بعدی  و یا در دولت های قبل را فساد دانست و راه مبارزه با فساد را  برای همه امری مهم دانست و در ادامه خاطر نشان کرد: آیا عدم مبارزه و رها کردن مفسدین مالی باعث عادی سازی و ترویج آن می شود یا صحبت ،مطالبه ،پیگیری و برخورد اجتماعی و قانونی با آنان؟ آیا افشای اختلاس ها و تلاش جهت مبارزه و ریشه کنی آن ها باعث ناامیدی مردم می شود یا اینکه اختلاس های میلیاردی مانند 8 هزار میلیارد صندوق ذخیره فرهنگیان را بدهی معوقه و وام معوقه نشان دهیم و به جای پاسداشت حق الناس و بیت المال در اندیشه حفظ  مواضع سیاسی خود و آبروی یک جریان باشیم ؟؟؟ آیا بازی با کلمه ی اختلاس و توجیه فساد و نحوه ی پاسخگویی به ملت ایران است؟



گاهی گمان می شود که حرام خواری فقط شامل استفاده نامشروع همراه با زورگویی و تخلف از قانون است در حالی که ملاک حرام بودن مال تشخیص وجدان شخص است به این معنا که گاهی به خاطر نقض قانون و یا فساد بالا دستی حقوق و مزایایی به انسان داده می شود که خودش می داند حق او نیست در این صورت نیز استفاده از آن خلاف شرع است با توجه به این که همه می دانند حقوق های نجومی خلاف شرع بوده و همچنین گیرنندگان چنین حقوق هایی واقعا به نظام دهن کجی کرده اند چرا هنوز دولت موردی درباره ی حقوق های نجومی به قوه قضائیه ارجاع نداده است؟ همچنین در مورد حقوق های نجومی هنوز ارتباط برخی از نزدیکان رئیس جمهور با مدیران نجومی بگیر مشخص نشده است.



وی در رابطه با کرسنت اذعان داشت: دولتی که برای پرداخت 45 هزار تومان یارانه عزا می گیرد حق ندارد ده ها میلیارد دلار خسارت کرسنت را از سفره ملت بردارد تقدیم بیگانه کند،دوباره امروز می بینیم کسانی که کرسنت را به وجود آورده اند قراردادهای جدیدی موسوم به آی پی سی را طراحی و اجرا می کنند.



دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا در ادامه به تشریح مشکلات این شهرستان پرداخت و افزود:
امروز بزرگ ترین مشکلات شهرستان مشکل معیشت و نبود اشتغال برای جوانان است به همین دلیل فرزندان این شهرستان باید برای پیدا کردن شغلی از شهر خود کیلومتر ها دور شوند و باید این نکته را گوشزد نمود که این مشکلات با ساختن پاساژ و مجتمع های تجاری متعدد برطرف نمی شود.امروز مشکل شهر فسا سیاست زدگی است مشکل از آن جایی است که همه چیز و همه کار را انتخاباتی می بینند و این طرز تفکر باعث شده  در شهرستان بر اساس شایسته سالاری عمل نشود بلکه ستاد انتخاباتی محورعمل شود.



وی در ادامه اظهار داشت: چند وقتی است در شهر عده ای اندک که انگشت شمار هستند قصد دارند با هر حربه ای سران فتنه را تطهیر کنند که لازم است از همین تربیون اعلام شود فتنه خط قرمز ماست مواظب حرکت و رفتار خود باشید.


وی در پایان گفت: یکی از مشکلات شهر فسا که این سال ها در فسا به چشم می خورد نبود حمایت از کشاورزان حداقل در زمینه ی مشاوره باعث شده  در این بحران بی آبی میزان زیادی از محصولات کشاورزی به فروش نرسد و خراب شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: