کد خبر: ۹۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه فسا برنامه های بزرگداشت هفته بسیج را تشریح کرد:
سرهنگ پاسدار محمد علی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه فسا برنامه های هفته بسیج این ناحیه را تشریح کرد.
به گزارش تنویر ، سرهنگ پاسدار محمد علی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه فسا برنامه های هفته بسیج این ناحیه را تشریح کرد.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا با بیان اینکه بسیج منحصر به 8 سال دفاع مقدس نیست بلکه امروز در تمام عرصه ها بخصوص در عرصه های فرهنگی و اقتصادی فعال است گفت : در واقع بسيج يك هويت فرهنگى، روشن، پاك و آينده نگر است و كردارش براى رضايت كردگار است و با چنين هدفى هر جا كه به وجود بسيجى نياز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عارى از هرگونه فرصت سوزى و عافيت‌طلبى، مشاهده مى‌گردد. حال امكان دارد اين حضور در دفاع مقدس باشد يا عرصه‌هاى علمى و يا احياناً خنثى كردن نقشه‌هاى رنگارنگ و تشويش آفرين و كينه توزانه دشمنان، هرجا كه بسيجى اخلاص، توانمندى و ابتكار خود را به نمايش بگذارد دغدغه‌ها و نگرانى‌ها و آشفتگى‌ها چون برفى كه در برابر آفتاب تابستان قرار گيرد، از بين مى‌روند و به جايش امنيت، آرامش، اميد، رشد و توسعه هويدا مى‌گردد. بسیج در اقتصاد ، فعال و پویا است واین توان را دارد در برنامه های اقتصادی که همان بسیج سازندگی است شرکت کند.
نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگترين مردان تاريخ ما است. نهادي كه به تعبير امام راحل تشكيل آن «يقينا از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بود.» و «شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد.
سرهنگ محمد علی شیبانی به اجرای 150 برنامه در هفته بسیج شهرستان فسا اشاره کرد وافزود:برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت با محویت بسیج و انقلابی گری ، اعزام گروههای جهادی ، ویزیت رایگان بیماران ، اعزام تیم های سیار خدمات درمانی و بهداشتی به نقاط محروم، برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان ، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی ، تجلیل از نخبگان علمی و فرماندهان برتر از جمله برنامه های این هفته است .
وی ادامه داد : در نخستین روز هفته بسیج با شعار " لبیک یا حسین " با همکاری بسیجیان پیاده روی جاماندگان اربعین از شاهزاده قاسم (ع) به سمت امامزاده اسماعیل (ع) انجام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: