شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
در طلیعه هفته بسیج 95 واربعین سرور و سالار شهیدان ، دلهای مشتاقان و مجاوران حضرت احمدابن موسی (ع) با تاسی از قدم زنان حرم اباعبدالله (ع) به سوی سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در جوش و خروش است.

سرهنگ خسروانی ضمن تسلیت ایام اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) گفتند : امروز پس از 37 سال از تشکیل بسیج که به فرمان امام راحل و عظیم الشان شکل گرفت ، شاهد آن هستیم که این نیروی عظیم بخوبی توانسته در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی محافظت کند . بسیج با تاسی از امام حسین (ع) مسیر کمال را سپری کرده و موانع پیش روی انقلاب را با بهره جستن از فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز از سر راه بردارد . امروز تفکر بسیج که با الهام از ارشادات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ؛ باید به دیگر کشورها صادر شود ، تمام منطقه از عراق و سوریه و یمن و لبنان گرفته تا نیجریه و دیگر نقاط جهان را فراگرفته است . امروز به برکت خون شهدای عزیزمان شاهد عظمت و شکوه انقلاب اسلامی و از طرفی افول ابرقدرتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم .

مهمترین برنامه های هفته بسیج در ناحیه احمدابن موسی (ع) به شرح ذیل است :

حضور بسیجیان همگام با مردم ولایتمدار و هیئات مذهبی در راهپیمایی و عزاداری اربعین

سخنرانی و تبیین گفتمان انقلاب

برگزاری یادواره شهدای شرق شیراز

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

برگزاری شب شعر عاشورا در تالار حافظیه

عطر افشانی قبور مطهر شهداء

حضور در نماز جمعه

شرکت بسیجیان در اردوهای جهادی و بهسازی منازل روستایی

رژه اقتدار گروهان موتور سوار

اجرای سرود رهروان ولایت

آنچه که امروز بسیج میلیونی اعلام می کند این است که سازش با دشمن استکبار و بد عهد و صبر بر این بدعهدی نتیجه ای ندارد و با استقامت و توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار و اقتصاد مقاومتی می توان مشکلات را حل کرد./

نام:
ایمیل:
* نظر: