آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:
سرهنگ محبی پور گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را پاسخی محکم به یاوه‌گویی رئیس‌جمهور جدید آمریکا دانست.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور که در گردهمایی که به مناسبت بیستم بهمن ماه سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، اظهار داشت: برای افزایش معرفت و بصیرت باید از چشمه جوشان اندیشه‌های امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی ـ عبادی ایشان و صحیفه نور آن بزرگوار سیراب شویم.

وی افزود: اندیشه‌های امام راحل هیچ گاه تمام نشده چرا که انقلاب اسلامی تمام نشده و تمام نشدنی است و مقام معظم رهبری بر استمرار راه و کلام امام تاکید دارند.

سزهنگ محبی پور  با اشاره به این که در دوره اصلاحات کسانی عنوان می‌کردند باید کرکره انقلاب را پایین کشید و از امام گذر کرد، ادامه داد: با این که وصیت‌نامه حضرت امام در دهه 60 نگاشته شده، مطالب و نکته‌های آن کاملا برای امروز ما راهگشا و قابل تحلیل است چرا که سخنان صالحانی که به جویبار زلال الهی متصل باشند تاریخ مصرف ندارد.

وی تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات دست دادن با دشمن و چشم امید داشتن به گره‌گشایی خارجی نیست بلکه باید با اقتدار مسیر عزت و سرافرازی را در عرصه‌های مختلف با اتکا به همین مردم طی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان گفت: حضور پرشور و شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه‌گویی رئیس جمهور جدید آمریکا است تا جهانیان ببینند این مردم از کسی نمی‌ترسند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب خود همواره در صحنه هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: