آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تصریح کرد:
سرهنگ محبی پور گفت:هیچ دولت و مسئولی نمی‌تواند در اراده دفاعی ایران خللی ایجاد كند و سپاه در برابر هر گونه اقدام ضد امنیتی خواهد ایستاد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛  فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در آئین صبحگاه مشترک این ناحیه سپاه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران زیر بار زور نمی‌رود و در هرجائی از این میهن که نیاز به کمک باشد برای در دفاع از امنیت مردم پا به میدان می‌گذارد، افزود: سپاه حافظ انقلاب و امنیت مردم است و قدرت‌ها این پیام را درک کرده‌اند که توان موشکی ایران طبل توخالی نیست و این نهاد انقلابی برای تأمین امنیت جامعه و مردم با رصد اطلاعاتی امنیتی نقشه‌های پلید معاندان را در نطفه خفه می‌کند.    

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: شدت دشمنی‌ها علیه اسلام در حال فزونی است و در این راستا استکبار جهانی قریب به 10 سال برای سرکوب تفکرات اسلامی در کشورهای مسلمان سوریه و عراق و منطقه جنوب غرب آسیا با تعرض فرهنگی و نظامی امنیتی به دنبال نابودی اسلام بود.

محبی‌پور با اشاره به اینکه سند استعماری 2030  یونسکو به بهانه یکسان کردن فرهنگ‌ها، دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی را هدف گرفته بود، گفت: در این سند آمده است که تمامی دنیا باید یکپارچه باشد و زیر بیرق آمریکا قرار گیرد، اما با هوشیاری، این سند که به سمت ابلاغ و اجرا می‌رفت کنار گذاشته شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه شدت دشمنی‌ها برعلیه اسلام روز به روز افزایش می‌یابد، گفـت: دشمنان اسلام قریب به ۱۰ سال است كه برای سرکوب تفکرات اسلامی به‌ویژه دین‌زدایی شئونات دینی بشر را مورد تعرض قرار داده‌اند.

وی گفت: دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان سوریه و عراق و منطقه جنوب غرب آسیا با تعرض فرهنگی و نظامی و امنیتی به‌صورت مرموزانه در مسیر انحرافات دینی و اخلاقی به‌دنبال نابودی اسلام هستند.

سرهنگ محبی‌پور در ادامه به سند ۲۰۳۰ نیز اشاره كرد و گفت: سند استعماری ۲۰۳۰ یونسکو به بهانه یکسان کردن فرهنگ‌ها، دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی را هدف گرفته بود و دشمن تمام تلاش خود را در این راه مصروف داشت.


وی ادامه داد: دشمن با این عنوان كه تمام دنیا باید یكپارچه باشد، تلاش می‌كند تا همه كشورها را به زیر بیرق آمریكا درآورد اما با هوشیاری به موقع ،این سندی كه می‌رفت در كشورمان ابلاغ و اجرا شود، به كنار گذاشته شد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز، حذف درس شهید فهمیده از كتب شهید فهمیده را از جمله اقدامات اجرایی سند ۲۰۳۰ برشمرد و گفت: این‌ها مسیری برای دین‌زدایی است در حالی كه فرهنگ مقاومت و ایثار همراه با روحیه سلحشوری و دینی است كه ملت ما را مقاوم كرده است.

وی همچنین به نفوذ فرهنگی دشمنان اشاره كرد و گفت: باید مراقب باشیم چرا كه نفوذ فرهنگی در قالب کنوانسیون‌ها و تعهدات، جوانان و آینده‌سازان و مدیران آینده مملکت را تبدیل به یک دستگاه دست نشانده می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: