آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز مطرح کرد:
سرهنگ محبی پور گفت:سازمان‌دهی، آموزش و کادرسازی گردان و طرح تجهیز دو گردان بیت‌المقدس ناحیه ثارالله با حضور جوانان بسیجی مشتاق در جهت حفظ آمادگی برای مأموریت‌های بسیج در راستای ارتقای آمادگی‌های عملیاتی است.
به گزارش تنویر ناحیه ثارالله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور با بیان اینکه حفظ روحیه بسیجی در برابر تهدیدات دشمنان لازمه بسیج است گفت: نیازمند سازمان‌دهی و آموزش گردان‌های بسیج بوده تا در برابر دشمنان مورد تهدید قرار نگیریم، چراکه امنیت مردم و کشور لازمه حفظ آمادگی در برابر دشمنان است.

وی که در آیین تودیع و معارفه فرمانده گردان بسیج 797 بیت‌المقدس ناحیه ثارالله وابسته به حوزه منتظران ظهور فرهنگ شهر سخن می‌گفت، اظهار داشت: متأسفانه برخی در داخل کشور جاده‌صاف‌کن دشمن شده و باورکردنی نیست در شرایط تهدیدات منطقه‌ای، بودجه بسیج کم شود و در موضوعات مختلف مورد هجمه قرار بگیرند، اما بااین‌حال، سپاه به دنبال حفظ وحدت است.

محبی‌پور با اشاره به اینکه در شیراز جریان بهائیت در مراکز مختلف نفوذ کرده‌اند و باید مواظب بود چراکه در مراکز مذهبی نیز قصد نفوذ دارند، گفت: دقت کنیم در برخی مراکز مذهبی ازجمله مساجد که انتظار همکاری بسیج است، اختلاف ایجاد نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در پایان نیز اظهار داشت: سازمان‌دهی، آموزش و کادرسازی گردان و طرح تجهیز دو گردان بیت‌المقدس ناحیه ثارالله با حضور جوانان بسیجی مشتاق در جهت حفظ آمادگی برای مأموریت‌های بسیج در راستای ارتقای آمادگی‌های عملیاتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: