آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
به مناسبت هفته بسیج
سه شنبه (7آبان ماه ) به مناسبت هفته بسیج برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو با شرکت فرمانده سپاه ثارالله و بسیجیان در شیراز برگزار شد.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثاراله(ع)؛ سه شنبه (7آبان ماه ) به مناسبت هفته بسیج برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو با شرکت فرمانده سپاه ثارالله و بسیجیان در شیراز برگزار شد.

 بسیجیان شهر شیراز به اتفاق سرهنگ موسی زارعی فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز و پاک فطرت مسئول ورزش‌های همگانی استان فارس و عضو شورای شهر و تنی چند از مسئولان ادارات مسیر فلکه معلم تا پارک قوری شیراز را دوچرخه‌سواری کردند. 

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حاشیه این برنامه گفت: مسئولان و بسیجیان در حرکتی ورزشی در راستای فرهنگ‌سازی و سهولت رفت و آمد درون شهری از دوچرخه به جای خودرو استفاده کردند. 

سرهنگ زارعی افزود:  سلامتی، تندرستی و کاهش ترافیک درون شهری از جمله اهداف سه‌شنبه‌های بدون خودرو است که باید به عنوان فرهنگ شهر‌نشینی برای عبور و مرور ترویج شود.

 وی عنوان کرد: سپاه این آمادگی را دارد همراه با سایر دستگاه‌ها دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌های بدون خودرو را  ادامه دهد.

سیروس پاک‌فطرت عضو شورای شهر شیراز نیز گفت: سه‌شنبه‌های هر هفته به عنوان سه‌شنبه‌های بدون خودرو مشخص شده و این هفته به جهت تقارن با هفته بسیج، سپاه ناحیه ثارالله میزبان برنامه دوچرخه‌سواری بود.
دوچرخه سواری فرمانده سپاه ثارالله
نام:
ایمیل:
* نظر: