آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت:برنامه‌های امسال سالگرد انقلاب اسلامی با رویكرد تبیینی و مقایسه‌ای برگزار خواهند شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ ستاد دهه فجر با حضور فرماندهان و مسئولین حوزه ها ومراکز بسیج سپاه ناحیه ثارالله در آستانه چهلمین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزارشد.

سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این ناحیه از سپاه با یادآوری اینكه بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: امروز در سایه مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان دوران ۸ ساله دفاع مقدس، در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم.

وی با تأكید بر اینكه تداوم انقلاب اسلامی نیازمند كار جهادی و دلسوزانه برای مردم است،‌ افزود: تشکیلات بسیج در کنار سایر نهادها از تمام ظرفیت‌های خود برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استفاده خواهد كرد.

زارعی با یادآوری اینكه برنامه‌های امسال سالگرد انقلاب اسلامی با رویكرد تبیینی و مقایسه‌ای برگزار خواهند شد، به وضعیت اخیر منطقه و كشورمان اشاره كرد و گفت: تصور سیاسی بعضاً نرم مسئولان و دولت‌ها،‌ دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی را كمتر نمی‌كند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد: این تصور اشتباهی است که برخی دولت‌ها و مسئولان در بعضی از مسائل رویکرد نرم و متفاوتی دارند كه شاید موجب كمتر شدن دشمنی‌ها شود، در حالی كه برای دشمنان هیچ كدام فرقی ندارند زیرا آنان اصل انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله(ع) شیراز نیز در این جلسه گفت: دهه فجر، دهه تولد انقلاب اسلامی است که فرصتی برای بیان اهداف و علل و عوامل دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با تأكید بر اینكه این انقلاب متعلق به مردمی است كه به پای آن خون داده‌اند، افزود: دهه فجر فرصتی برای بازگویی مسائل مختلف انقلاب اسلامی برای نسل جوان است و لازم است كه فرماندهان بسیجی به این مهم بیشتر توجه داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: