آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بناست در تاریخ ۳ اسفندماه امسال برگزار شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز ۱۷ بهمن‌ماه در سومین یادواره شهدای استان فارس بزرگداشت بسیجی شهید موسی نصیری بیات و پاسدار شهید اکبر عبدالله‌نژاد كه در كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس به همت حوزه دانش آموزی ناحیه یک وابسته به ناحیه ثارالله برگزار شد، گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بناست در تاریخ ۳ اسفندماه امسال برگزار شود.

وی با یادآوری اینكه این ناحیه از سپاه به عنوان دبیر این یادواره در حال فعالیت است، افزود: در راستای اجرای این یادواره برنامه‌های متنوعی در سراسر استان فارس طی چندین ماه برگزار شده و خواهد شد كه از جمله آن‌ها همین برنامه امروز است.

اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت در فارس
زارعی از برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و غیره در راستای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس، هدف از برگزاری این یادواره را پاسخگویی شبهات و سئوالات مطرح شده درباره جبهه مقاومت عنوان كرد و گفت: برخی‌ها این سئوالات را مطرح می‌كنند كه چرا ما باید در كشور همسایه حضور مستشاری و فیزیكی داشته باشیم و چرا جوانان نسل چهارم ما باید بروند در این كشورها، ما كه امروز جنگ سخت نظامی نداریم و چه نیازی است كه برویم در كشور دیگر بجنگیم و حمایت كنیم و این‌ها شبهاتی بود كه برای پاسخگویی به آنان برنامه‌های متنوعی یادواره شهدای مدافع حرم را برنامه‌ریزی كردیم.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی كامل و جامعی را برای اقشار مختلف اعم از دانشجو، دانش‌آموز، اصناف، محلات و غیره انجام دادیم تا تمام آنان را درگیر برنامه‌های این یادواره كنیم و تا روز برگزاری یادواره موجی در استان فارس در این راستا ایجاد شود.

تقدیم ۳۳ هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی
زارعی با یادآوری اینكه این برنامه‌ها با مشاركت سایر دستگاه‌ها انجام می‌شوند، به برگزاری این یادواره شهیدان موسی نصیری بیات و اكبر عبدالله‌نژاد كه با حضور دانش‌آموزان ناحیه یك شیراز برگزار شده بود، اشاره كرد و گفت: ۳۳ هزار دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: این از خصوصیت انقلاب اسلامی است كه دارای چنین رویش‌هایی بوده و تمام اقشار مختلف مردم برای حفظ آن تلاش می‌كنند.
وی همچنین به برنامه‌های ایام دهه فجر این ناحیه از سپاه اشاره كرد و گفت: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه ما برنامه‌های خود را در راستای این دو مناسبت و همچنین یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌كنیم.

دهه فجر زمان «ما می‌توانیم» گفتن است
زارعی با بیان اینكه دهه فجر ایام درس و عبرت و تذكرات و «ما می‌توانیم» گفتن است، گفت: ما از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تأكید كردیم كه نه شرقی نه غربی و بر این شعار خود ایستادگی كردیم به همین دلیل دشمنان زیادی پیدا كردیم چرا كه دشمنان استقلال كشور ما را نمی‌خواستند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها الگو و برجسته است و تمام ملت‌های آزاده دنیا چشمشان به كشور ماست تا از آن الگو بگیرند لذا باید همگی تلاش كنیم تا مشكلاتی را كه داریم با یاری همدیگر برطرف كنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: