آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله(ع) شیراز با انتقاد از جمع‌آوری عكس‌های شهدا در شیراز:
حجت الاسلام مصطفوی با ابراز تأسف از حرکت سخیفی که طی چند روز اخیر تصاویر و تمثال شهدا در یکی از خیابان‌های شهر شیرازجمع آوری نمودند،گفت: متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با ابراز تأسف از حرکت سخیفی که طی چند روز اخیر تصاویر و تمثال شهدا در برخی خیابان‌های شهر شیراز جمع آوری نمودند،گفت: متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند.

وی با اشاره به مقام شهداء گفت:در اسلام هیچ مقام و منزلتی به جایگاه شهداء وشهید نمی رسد،شهادت مقامی است که دسترسی به آن  آسان نیست و اگر کسی به این مقام رسید، بالاترین مقام را بدست آورده است.

وی گفت: امروز اگر عزت و اقتداری هست،اگر امنیت و استقلالی هست،همه به برکت ایثارگری ها واز خود گذشتگی های شهداء وایثارگران است و تا روحیه شهادت طلبی در جامعه باشد،عزت واقتدار و امنیت خواهد بود،اگر فرهنگ شهادت حاکم باشد و تبعیت ازولی فقیه حاکم باشد موفقیت ازآن ماست.

وی با بیان اینکه در اوایل  انقلاب دشمن وقتی وارد خاک ما شد ،سراغ جاده تهران را میگرفتند! گفت: شهداء با رشادت خود سدی پولادین بر سر راه دشمن شدند، امنیت درکشور به برکت ولایت فقیه است ، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم خوب فهمیدند و همه هستی خود را برای امنیت و عزت کشور با اخلاص تقدیم کردند.

حجت الاسلام مصطفوی اظهار داشت: درکشورهای خارجی ،گاهی بندکفش (پوتین)را در موزه ها نگه می دارند،ومی گویند این ازیک سرباز باقی مانده است وباید به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: رئیس موزه فرانسه در بازدیداز منطقه عملیاتی شلمچه ابرازداشت 20سال همه موزه های عالم را رفته ام ،جنگ های زیادی را دیده ام ، اما این سرزمین یک سرزمین دیگر است! اگر این سرزمین ها درفرانسه بود ،همه مسیحیان هرروز به زیارت آن می رفتند وآن را نگاه می کردند... اما در کشورما با گستاخی تصاویرشهداء را ازخیابان ها و بلوارها جمع آوری می کنند و این باعث تاسف است.

وی  خاطر نشان کرد: مگر تصاویر شهداءچه تهدیدی برای پست و مقام بعضی آقایان دارد! مگر شهداءبرای آسایش وامنیت ما  به شهادت نرسیدند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: درست در زمان شب قبل از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم این اتفاق در شیراز رخ داد که جای تأمل دارد! در حالی كه مادر های شهدا دلخوش به همین تصاویر در خیابان به یاد عزیزانشان عشق و ذوق می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: