آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
برگزاری پنجمین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه توزیع 2700 بسته معیشتی، نذر حیا ، نذر رهایی ، جهیزیه
با همت حوزه ها و پایگاههای مقاومت برادر و خواهر ناحیه ثارالله (ع) شیراز همزمان با دهه امامت و ولایت پنجمین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه ، توزیع 2700 بسته معیشتی، نذر حیا ، نذر رهایی ، جهیزیه با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی کشور برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با همت حوزه ها و پایگاههای مقاومت برادر و خواهر همزمان با دهه امامت و ولایت پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ، توزیع 2700 بسته معیشتی، نذر حیا ، نذر رهایی ، جهیزیه با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی کشور برگزار گردید.

سرهنگ محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز  ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت : پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا در لبیک به این فرمان پنجمین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد .

تعمیر و مرمت یک باب مسکن محرومین ، توزیع 2هزار 700 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان ، نذر قربانی با قربانی کردن 389 راس گوسفند ، طبخ و توزیع بیش از 17 هزار پرس غذای گرم در این دهه و حمایت از راه اندازی یک کارگاه تولیدی از دیگر اقدامات سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز که فرمانده این ناحیه از آن نام برد .

علیپور ادامه داد : با همکاری پایگاهها و حوزه های مقاومت این ناحیه در زمینه نذر رهایی 3 زندانی جرائم غیرعمد هم در این ایام آزاد شدند که مجموع زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده به همت این ناحیه از ابتدا تاکنون 33 نفر است .

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز افزود : در راستای کمک به زلزله زدگان سی سخت 250 تن ماسه ، صد بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان ، 400 شل آب معدنی ، یک تن آهن آلات و میلگرد ، 20 تن سیمان ، به ارزش 93 میلیون تومان کمک های دهه ولایت و امامت این ناحیه به مردم زلزله زده سی سخت می باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر: