جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۸:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، جشنی با شکوه توسط عشایر ولایتمدار جشنی منطقه گمبان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تجلیل از نقش آفرینی عشایر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امامین انقلاب قدر عشایر را بخوبی دانسته و حتی آنان ذخایر انقلاب و افتخار نظام معرفی شده اندو افزود : عشایر جزو وفادارترین و انقلابی ترین افراد نظام هستند.

وی نقش عشایر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ودوران جنگ سخت در دفاع مقدس را بسیار تاثیرگذار و مثال زدنی خواند و گفت: امروز هم عشایر همچون گذشته در تمامی صحنه های انقلاب و جهت حفظ دستاوردهای نظام بخصوص در جنگ نرم وترکیبی دشمن با بصیرت وارد میدان شده اند.

سرهنگ صادقی ضمن تشکر از حضور پرشور عشایر طایفه ولایتمدار جشنی، این حماسه بزرگ را نشان از بصیرت، ولایتمداری و مجاهدت عشایر دانست و گفت شما ثابت کردید که همیشه و در هر شرایطی بسیجی وار با تمام توان در خدمت نظام هستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در پایان ضمن تجلیل از شهدای عشایر طایفه بزرگ جشنی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال‌های متمادی نسل به نسل به جامعه عشایری منتقل شده است.






نام:
ایمیل:
* نظر: