کد خبر: ۳۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
به همت حوزه مقاومت بسیج فتح المبین فسا
به همت حوزه مقاومت بسیج فتح المبین همایش تربیتی با موضوع "سبک زندگی" پیرامون مسائل تربیتی خانواده به ویژه بحث تاثیرات دشمن از طریق چشم شیطان (ماهواره) بر روی سبک زندگی زوجهای جوان و تربیت فرزندان با سخنرانی دکتر حبشی از اساتید برجسته کشوری برگزار شد
به همت حوزه مقاومت بسیج فتح المبین وپایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) همایش تربیتی با موضوع "سبک زندگی" پیرامون مسائل تربیتی خانواده به ویژه بحث تاثیرات دشمن از طریق چشم شیطان(ماهواره) بر روی سبک زندگی زوجهای جوان و تربیت فرزندان با حضور 850نفر در دو نوبت صبح وعصر بصورت گسترده در سالن اداره ارشاد شهرستان فسا برگزار گردید.

سخنران این مراسم که دکتر حبشی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد روانشناس برجسته کشوری بود که پیشتر در صحن امام خمینی استان قدس رضوی برای خانواده ها سخنرانی هایی را داشته است.

دکتر حبشی در این برنامه به اهمیت مباحث تربیتی به موضوع ارتباط دختر وپسر قبل از ازدواج و هجمه گسترده دشمن جهت مدیریت این فضا به نفع خود اشاره نمود.

ایشان در ادامه از بکار بستن حربه "نفوذ" توسط دشمن در زمانها و ادوار مختلف وتحت لوای برنامه های گوناگون فرهنگی بویژه با استفاده از شبکه های متنوع، مبتذل وفیلم های تلوزیونی در بین جوانان وخانواده ها خبر داد.

وی در ادامه بیان اظهار داشت که در دین مبین اسلام برای رسیدن انسان به کمال و سعادت دنیوی واخروی حریم های مختلفی از سوی پروردگار عالم معین شده است که بدون اذن واجازه خداوند متعال غیر قابل ورود می باشد واگر کسی بدون اذن خداوند به این حریم ها ورود پیدا کند دچار گناه ومعصیت شده و تبعات آنرا نیز باید تحمل شود.

حبشی در جلسه مخصوص افراد مجرد که عصر جمعه برگزارشد نیز بیان گفت: مواظب باشید در دام دشمن قرار نگیرید ودشمن با زیبا و آرمانی جلوه دادن لذات حرام دنیوی، توسط شما وبدست شما جوانان مسلمان ،حریم اسلامی را جامعه از بین نبرد .

ایشان از تلاش شدید دشمن در شکل گیری یک بحران بنام "بحران اجتماعی" در جامعه خبر دادند و به زوجهای جوان و دختران و پسران جوان شدیدا هشدار داد با رعایت حریم ها و پوشش های اسلامی خود ، در تکمیل پازل دشمن در شکل گیری این بحران کمک نکنند.


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:23 - 1393/06/01
0
0
خسته نباشید برنامه اموزنده و به روزی بود
نام:
ایمیل:
* نظر: