شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۸:۳۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حقی عظیم دارند

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه در حقیقت یادآور سرخ ترین لحظه‌ها و سرسبزترین سروقدان آزادی و آزادگی بر تارک تاریخ این سرزمین است و بی‌تردید دوران دفاع مقدس، پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر نمود و خوداتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورد که امروز ملت بزرگ ایران ثمره آن را در عرصه‌های مختلف علمی تجربه می‌نمایند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاوریها و فداکاریهای ملت در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است، افزود: از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی، خودباوری ملت ایران است که امروزه این روحیه همچنان بر ایران اسلامی حاکم است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون ادامه داد: امروزه وظیفه همه ماست که در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و در جهت حفظ آرمان‌های شهدا، انقلاب و تمامیت ارضی کشور تلاش کنیم.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه رزمندگان برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رزمندگان دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند و امروزه ما وظیفه داریم به‌صورت همه‌جانبه به آنها خدمت کنیم.

وی در ادامه گفت: ابتکار و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور باشد و امیدواریم شاهد خلاقیت و نوآوری مهندسین بسیجی در برنامه‌های این هفته ارزشمند باشیم.

/224224

مسئول بسیج مهندسین اضافه کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حقی عظیم دارند و امروز نوبت به آن رسیده که با پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ادای دین به رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گام برداریم.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: باید شرح رشادت‏های رزمندگان را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم تا زمانی که جوانان مسئولیت‏های اجرایی را بدست می‌گیرند، بدانند این انقلاب به بهای خون شهیدان بدست آمده است.

مسئول بسیج مهندسین در پایان تصریح نمود:: گرامیداشت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تأثیر روانی مثبت بر روحیه جوانان ایجاد می‌کند و در همین راستا اقدامات ضدارزشی غرب در راستای تضعیف افکار جوانان خنثی خواهد شد.

/224224

مطالب مرتبط
برچسب ها: دفاغمقدس ، مهندس ، فارس ، بسیج ، مراسم
نام:
ایمیل:
* نظر: